Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt krispig tavla! Kluven till tjockleken dock... älskar 5980 också men det är ju samma problem där!
Då hade jag rätt för en gångs skullHörde jag någon nämna mitt namn??
Riktigt fin klocka och jag tror att vit-tavlade sport Patek's kommer att öka i värde i framtiden då det inte är så populära idag.
(Det gäller att kunna motivera sina köp med "rationella" skäl )
Hehe uttryckte mig lite klumpigt, 5980 är en grasl för mig, men känns som att de frångått lite från nautilus dna't om du förstår vad jag menarJa, 5726 är tjockare än 5711 men tunnare än 5980.
Kan hålla med om att 5980 är på gränsen till för tjock men 5726 är perfekt
Ta ett snack með @Rozzy vet jag, han gillar GP !Denna vore nåt
Hörde jag någon nämna mitt namn??
Riktigt fin klocka och jag tror att vit-tavlade sport Patek's kommer att öka i värde i framtiden då det inte är så populära idag.
(Det gäller att kunna motivera sina köp med "rationella" skäl )
Riktigt bra "endgame"...Yes! Nice piece of shit. Inte helt hundra med tavlan. Vill se den live snart. Kan bli min "sista" klocka.
Jösses va vacheron spökar hos mig, grym!
Förmodligen någon av dessa båda för min del.
Båda är överkomliga (nåja) rent finansiellt (Zenithen definitivt) - men kräver en del uppoffringar.
Finns så många , som man aldrig kommer att ha råd med . Så finns det några med en liten chans .En av dom är den här .
Fina klockor speciellt El primero. Vilken ref har den? Utseende påminner om 1969 men subdials har annat utseende.
Förmodligen någon av dessa båda för min del.
Båda är överkomliga (nåja) rent finansiellt (Zenithen definitivt) - men kräver en del uppoffringar.
Det är tamejfan fortfarande SubC.
Som sagt, studentpresent till dig själv!Världens snyggaste klocka
Det vore något...Som sagt, studentpresent till dig själv!