Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
yonsson skrev:Kul att råden inte självdött! Det roliga är att det inte finns något rätt svar! Kul att se vad ni har för graaler!
Nästan lite komiskt att jag inte har en Grand Seiko som graal, eftersom jag diggar Seiko skarpt, men GS-dykarna är inte för flashiga för mig.
jakob.dala skrev:
260 g guld inkl länk.
En dröm för en flightmasterdåre som jag.
Har sett någon till salu men orimliga priser. Lär bara ha tillverkats i ca 50 ex. Finns dock nån fulbyggd som dyker upp lite här o där.Målarn skrev:jakob.dala skrev:
260 g guld inkl länk.
En dröm för en flightmasterdåre som jag.
Fyyyyfan!! Sånna ser man inte ofta !!!!! Bra vikt oxå
80talisten skrev:yonsson skrev:Kul att råden inte självdött! Det roliga är att det inte finns något rätt svar! Kul att se vad ni har för graaler!
Nästan lite komiskt att jag inte har en Grand Seiko som graal, eftersom jag diggar Seiko skarpt, men GS-dykarna är inte för flashiga för mig.
GS dykarna SBGA029 & 031 är grymt fina. Men dom har en brist som är liten men ändå tillräcklig för att jag inte ska köpa en GS diver och det är avsaknaden av en keramisk vridkrans vilket jag skulle kräva uppe i den prisnivån. Eller varför inte en safirglas krans som på exempelvis Grand Seiko GMT SBGE001 eller Blancpain Fifty Fathoms. Om Seiko någon gång kommer på detta och ändrar så kan nog en GS diver vara på min Graal-lista
Du menar lite för flashiga, din klant.yonsson skrev:men GS-dykarna är inte för flashiga för mig.
_jonte skrev:...Bara lite kuriosa (mycket förenklat)...
Jockinho skrev:Svårt med grails, en realistisk grail är en Omega PO i 42mm med orange siffror och svart/orange bezel. Den klockan borde kunna köpas en dag i livet utan större tvekan.
En riktig monstergrail vore väl snarare någon av dessa nedan, helt annorlunda PO:n men så spelar de ju i en annan liga med. Lär behöva en lottovinst för dessa tyvärr :geek:
En guldsub, gilla det när jag testade. Hoppas det är okej jag lånar bilden Spencer, annars bara ta bort:
Eller en Ploprof modell äldre i perfekt skick, skulle inte tacka nej till nya för den delen heller om chans fanns (trots att den är lite stor...):
DW6900MS skrev:Vill ha en sub helguld med grön tavla.
Målarn skrev:DW6900MS skrev:Vill ha en sub helguld med grön tavla.
Finns det ens ??
Målarn skrev:DW6900MS skrev:Vill ha en sub helguld med grön tavla.
Finns det ens ??
Gavve skrev:Målarn skrev:DW6900MS skrev:Vill ha en sub helguld med grön tavla.
Finns det ens ??
Då vill jag ha en vit gmt
Gavve skrev:Där har du din graal
Målarn skrev:Gavve skrev:Där har du din graal
Nej, min är den på bilden för tillfället iaf !! Jag ska trolla bort subben bara och kanske t.o.m guldspeedyn