Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seikon utan tvekan då den sitter bättre. Vet ju dock inte vad du har för handleder.
Köpte en Longines HydroConquest i juni och tycker att den sitter bra och känns gedigen. Har iofs inte haft någon annan dykare av högre kvalitet innan, har kört en gammal Inex tidigare som jag fick i 30-års present.
Kommer dock ta ett par månader troligtvis(från AD). Köper den på länk eller nylonbandet som är på bild.
Tog en sväng på lunchen idag och testade min (förhoppningsvis) nästa klocka när jag blev presenterad för ett spännande alternativ...
Jag gillar Flagship starkt... Men är plötsligt kluven. Sen finns det ju en Flagship 60 annuversary som jag egentligen gillar mer men enligt den AD jag pratade med idag är den svår att uppbringaKul! Vilken gillar du mest?
Därav den överfulla plånkan du postade i oristråden?! Makes senseEn daytona i helguld
Ett lätt val i mina ögon, även om jag är ett stort fan av Omega så faller valet solklart på TudornSjälv svårt att bestämma mig mellan dessa två skönheter. Hmmmm, tycker det är svårt.
Kanske ska kika mer åt Tudor hållet, sjukt fina!Ett lätt val i mina ögon, även om jag är ett stort fan av Omega så faller valet solklart på Tudorn
Ja det tycker jag! Om du ska ha en Speedy röstar jag för en klassisk Moonwatch i sådana fall. Men den nya Tudorn ser GRYM utKanske ska kika mer åt Tudor hållet, sjukt fina!
Måste börja rensa och spara lite till en Tudor!Ja det tycker jag! Om du ska ha en Speedy röstar jag för en klassisk Moonwatch i sådana fall. Men den nya Tudorn ser GRYM ut
Tänkte bara flika in att den här lilla blänkaren bar frukt. En vänlig medlem hörde av sig och nu är en H70455533 på väg till mig Kanske skulle det öppnas en köpesdel på forat?Hamilton Khaki field automatic 38 mm, H70455533.
Vill du bli av med din? PM!
Det finns en köpesavdelning men man måste ha varit registrerad en viss tid och postat 50 kvalitativa inlägg för att få tillgång till den då det tyvärr har förekommit många bedrägerier.Tänkte bara flika in att den här lilla blänkaren bar frukt. En vänlig medlem hörde av sig och nu är en H70455533 på väg till mig Kanske skulle det öppnas en köpesdel på forat?
Den jubileumsklockan är riktigt bra. Kostade väl ca 17 ny i stål och tillverlades i strax under 2k ex. Men det bör finnas nån på forumet? Den är betydligt mkt snyggare än den du har på bild här. Jag har provat båda och de känns lika, jub modellen är bara ett snäpp snyggare, men borde gå att få tah på ändå, inte allt för dyrt.Jag gillar Flagship starkt... Men är plötsligt kluven. Sen finns det ju en Flagship 60 annuversary som jag egentligen gillar mer men enligt den AD jag pratade med idag är den svår att uppbringa
Det gör det med största sannolikhet.Submariner, Den ångrade man ju ihjäl sig att man släppte.
Kommer det en ny uppdaterad 1 September tro?
Den jubileumsklockan är riktigt bra. Kostade väl ca 17 ny i stål och tillverlades i strax under 2k ex. Men det bör finnas nån på forumet? Den är betydligt mkt snyggare än den du har på bild här. Jag har provat båda och de känns lika, jub modellen är bara ett snäpp snyggare, men borde gå att få tah på ändå, inte allt för dyrt.