Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har hållit mig till max 10k klockor men funderar på en SLA033a eller en vintage Willard. Lite rädd att man lägger 10rna åt sidan!!??
Hmmm nej Attans Seiko, det kommer så mycket att det är hopplöst att hänga med. men den gröna 153an måste jag ha. Vet du var man beställer?????Kikat på nya SPB151?
Hmmm nej Attans Seiko, det kommer så mycket att det är hopplöst att hänga med. men den gröna 153an måste jag ha. Vet du var man beställer?????
Det ska jag göra tack, JÄTTETACKRekommenderar klockmaster hansson eller globen, slå en signal bara.
https://www.klockmaster.se/butiker
Zenith kanske inte smäller lika högt som en AP men dem är förbaskat coola!Jag är sugen på någon annorlunda/ovanlig sommarklocka.
Drömmen som inte kommer att bli av är:
Men sannolikheten är mer åt:
Ska gå till Franks i veckan och testa.
Visst är det så, men jag har inte en halv miljon att lägga på en klocka just nu... Dessutom gillar jag Zenith trots allt.Zenith kanske inte smäller lika högt som en AP men dem är förbaskat coola!
Menade såklart att det var Zenithen som är cool!Visst är det så, men jag har inte en halv miljon att lägga på en klocka just nu... Dessutom gillar jag Zenith trots allt.