• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

lofgreno

Audemars
En Seiko SPB149 är beställd. Sen är bara frågan när man får den... :( #CoronaSuger
SPB149.jpg
 

Pepsi_II

Breitling
Jag är väldigt sugen på en Explorer II. Inget på ingång än, men jag jobbar på det. Planen är sedan att hänga på ett gummiband på den :)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Visst är det så, men jag har inte en halv miljon att lägga på en klocka just nu... ;) Dessutom gillar jag Zenith trots allt.
Menade såklart att det var Zenithen som är cool!
Aldrig själv känt på en men har sneglat åt dem några gånger utan att ha vågat ta steget :)
Den ligger ju i en mer ”åtkomlig” prisklass för de flesta dessutom!
 

[Bobo]

Rolex
Jag håller på med idiotprojektet att försöka följa min KS-status när jag väljer nästa klocka.
Köpte en i brons senast, men nu är det alltså silver som gäller härnäst.

Lutar åt en Nethuns No7 med 925 silvertavla...
7.1.3.7.03_1_600x.jpg
 

LasseTh

Omega
Pledge Member
Det blir ngn av de nya Seiko-dykarna som dimper in nu under sommaren. Sanslöst svårt att välja bara :)
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Sannolikt blir det Seiko SPB143 som jag väntar på. Men annars är siktet inställt på en Zenith el Primero Rainbow Flyback.
 

DeadRabbit

Breitling
Väntar på svar om jag kan få ställa mig på väntelistan för en BB58, vanliga Black Bay är lite för stor för min handled.
Väntelistan är ca ett år här i Norge, men hoppas på att lite folk väljer att skifta till den nya Blue Bay så att listan blir lite kortare!
 
Topp