Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har kärat ner mig helt i Rolex Oyster Perpetual 124300 med den turkosa tavlan. Någon som kan tipsa mig om ett underforum för likasinnade?
Tack för hänvisningen. Jag lyckades så småningom hitta ditOyster Perpetual tråden
Första advent, perfekt tillfälle att starta en ny tråd, nämligen Oyster Perpetual tråden (34mm, 36mm eller 39mm) Alla är välkomna! Var först inne på en datejust men efter missförstånd nere hos Gassan blev det den andra klockan som delade förstaplats på min lista, Rolex 116000, 36mm Steel. Kort...klocksnack.se
Dom är mysiga. Här kommer en bild på min gamla 67aKärat ner mig i en speedy vintage. Troligtvis blir det blir det min nästa klocka.
Otroligt vacker! Håller på att snöa in mig i dem olika modellen. Längtar efter en.Dom är mysiga. Här kommer en bild på min gamla 67a
Lycka till i sökandet
Helt riktigt blir det nästan aldrig som man har tänkt. Har själv köpt i över list, inget jag ångrar men det är väldigt subjektivt.Jag drömmer om 3 klockor som alla är omöjliga att hitta utan att betala massa premium tyvärr..
Blancpain ff milspec, ny pepsi och nya kermitsuben. Men det kanske slutar med något annat kul istället, det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig
Den är kvar och lär förbli det länge. Så lik en modern men ändå så mycket bättre. Jag har en 005a också så jag säger alltid den gamla om denna men inser nu hur det tolkasOtroligt vacker! Håller på att snöa in mig i dem olika modellen. Längtar efter en.
Då du skriver gamla förmodar jag att du har gjort dig av med den. Hur kommer det sig?
Helt riktigt blir det nästan aldrig som man har tänkt. Har själv köpt i över list, inget jag ångrar men det är väldigt subjektivt.
Brukar bli bra i slutändan!