Piraya
Basic
Önskar jag hade lika god smak.Om jag vinner på trisslotten jag önskat mig av tomten. Läckra men svårhittade IWC 544405
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Önskar jag hade lika god smak.Om jag vinner på trisslotten jag önskat mig av tomten. Läckra men svårhittade IWC 544405
Zenith är riktigt snygg!Dessa två ligger på bevakning på C24 och här på KS också för den delen.
Jag har aldrig haft en kronograf, men nu har jag fått för mig att jag ska ha en.
Osäkert varför jag inte slagit till än men jag väntar väl på att det där kraftiga suget ska infinna sig. När man minst anar det så trillar man väl på köpknappen.
Sen har jag svårt att bestämma vilken jag ska gå på av dessa två modellerna. Närmast till hands ligger Tudorn just nu dock.
Bild?SPG143 lockar oerhört för tillfället. Snygg på länk, snygg på gummi och snygg på nato.
Explorern är, i mitt tycke, i en helt annan klass utseendemässigt. De där två spelar inte ens samma sport. (Men det är ju bara min åsikt.)Tyvärr är det dessa två som cirkulerar i huvudet just nu..
Som en blandning av royal oak och aqua terra. För 13.000sek. Inte mig emot.Formex Essence 39.
Väldigt fin och verkar vara väldigt mycket klocka för pengen
Håller helt med! Är på jakt efter en ultimat ”mest klocka för pengen”-klocka till samlingen och tycker denna är en stark kandidat. Har aldrig sett någon på forumet, tror många valt bort den tidigare pga den gamla loggan som var en dealbreaker för alla som inte gillar F1 Skulle inte bli förvånad om denna klocka kommer bli Formex mest sålda klocka samt att vi på sikt kommer få se ett gäng även här på KSSom en blandning av royal oak och aqua terra. För 13.000sek. Inte mig emot.
Finns det någon på forumet som äger denna eller den tidigare 43mm varianten?
Samma här! Vilken färg tänker du?Tudor BB58, tror inte den behöver vidare presentation här.
Den vanliga, svarta med länk så klart.Samma här! Vilken färg tänker du?
Såg att det lades ut en här på KS igår till ett sjyst pris.Den vanliga, svarta med länk så klart.