Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Förutom att länken ser lite lång ut...Ser ju bra ut!
Denna såg fin ut! Inte sett tidigareGärna en Geckota G-02 med ETA 2824 som beater ima beat the shit out of it
Den jag hade var vit och 40 mm. Antar att det är den du kollar på?Jag vill köpa tissot Heritage Visodate med stållänk.
Vill ha vit urtavla. På många sidor står det urtavla vit och vissa silver? På någon sida står det 39 i storlek, fast den ska vara på 40 egentligen?
Bilderna ser likadana ut. Visst är klockan i storlek 40 och urtavlan är vit?
Det är en sån fast i stållänk. Är du nöjd?Den jag hade var vit och 40 mm. Antar att det är den du kollar på?
Vore kul om det var en Seiko han bar, annars har väl snacket varit att det vore en DJ.Min nästa blir nog denna seiko
Jaha, ja när man tänker efter så är det rimligare att han skulle bära en DJ i filmenVore kul om det var en Seiko han bar, annars har väl snacket varit att det vore en DJ.
Det skulle vara rimligare men zooma in på bilderna så ser du att du visade rätt. En Seiko.Jaha, ja när man tänker efter så är det rimligare att han skulle bära en DJ i filmen
Har jag missat någotDet skulle vara rimligare men zooma in på bilderna så ser du att du visade rätt. En Seiko.
Edit: Fel av mig, vet inte. Trodde det var bekräftat att det egentligen var en Seiko som användes men hittar det inte. Tycker datumfönstret ser avlångt ut dock.
Skyller på att jag var nån bärs in. Fick rätt till slut .Har jag missat något
Rörigt värre
Jag har tydligen druckit för mycket senaste 10 årenSkyller på att jag var nån bärs in. Fick rätt till slut .
Ja där ser man bättre! Mycket snygg i vilket fall!
Ja där ser man, hela ens världsbild gällande ikoner kastas om!
Kan vara värt att hålla utkik nästa fredag, har för mig att flera urhandlare kört runt 20% off på Sjöö tidigare år.Gärna en Sjöö Sandström RSC36 mm om någon vill avyttra..