Gmtmaster
Basic
Låna min ett tag och prova om du trivs med den efter nån vecka eller såBörjar bli riktigt sugen på en speedy. Någon gång måste man ju ha haft en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låna min ett tag och prova om du trivs med den efter nån vecka eller såBörjar bli riktigt sugen på en speedy. Någon gång måste man ju ha haft en.
Låter som en plan! Slutar alltid illa när jag lånar klockor av dig bara!Låna min ett tag och prova om du trivs med den efter nån vecka eller så
Har allt så jag kan köpa till det priset men alltid trevligt att göra affär här på KSKan vara värt att hålla utkik nästa fredag, har för mig att flera urhandlare kört runt 20% off på Sjöö tidigare år.
Min nästa också! Jag siktar på den blå.En planet ocean går jag och suktar efter nu. Frågan är om man ska ha blå eller svart urtavla. Var först helt övertygad om att svart var snyggast på den här modellen, men den blå blir snyggare ju mer jag bildgooglar!
(Lånad bild)
Ett år senare och mitt senaste inköp blev en Cartier Tank. Rätt långt bort från en SBGV205 just nu även om det är riktigt fin pjäs. Undrar hur lång tid det tar innan jag återigen har den på min radar.GS SBGV205
Tjena!
Det finns säkert liknande trådar i forumet, men jag har inte sett något nyligen, så istället för att leta upp och börja peta i en död tråd så startar jag en. Så får vi se om den håller sig vid liv en stund eller försvinner i glömskan.
Det hade varit kul att höra vad folk sitter och surfar efter om dagarna nu när det är mörkt ute dygnet runt och man är inlåst på grund av zombieapokalypsen.
Jag menar inte vad din drömklocka är, utan snarare vilken klocka du är sugen på JUST NU men inte köper av någon anledning. (Sparar, väntar på om suget försvinner, väntar på rätt objekt...)
Jag börjar, såklart.
Just nu har jag fått för mig att jag behöver en Quartz Seamaster 300m. Jag har inte en aning om varför jag snöat in på just denna klocka, men YouTubesökhistoriken är full av 2541.80.00. Anledningen till att jag inte slår till är att jag tror att suget kommer att gå över och en annan klocka kommer att ta dess plats.
Samma sak med Seikos nya Alpinist. Spb123j1. (Vit med guldindex). Väntar på om suget finns kvar om någon månad eller så innan jag trycker av.
Vad sitter ni andra och tänker på dagarna i ända?
Spännade. Vad hade de för pris på de vita? Såg du det? Här verkar det ju finnas klipp att göra.Alpinisten i Grönt finns just nu hos Klockmaster i Kungälv för 5.500kr (jag köpte mig 2 styck)
De säljs som Outlet splitt nya inkl 2 års garanti, om du prenumerera på deras Nyhetsbrev så får du
ytterligare 15% Passa på!
Du kan dock inte köpa dem till det låga priset över Klockmasters hemsida.
utan du måste kontakta butiken i Kungälv. Billigaste priset på hela planeten.
[email protected]
Alpinisten i Grönt finns just nu hos Klockmaster i Kungälv för 5.500kr (jag köpte mig 2 styck)
De säljs som Outlet splitt nya inkl 2 års garanti, om du prenumerera på deras Nyhetsbrev så får du
ytterligare 15% Passa på!
Spännade. Vad hade de för pris på de vita? Såg du det? Här verkar det ju finnas klipp att göra.
Mailade faktiskt precis.Frågade inte om den vita, vet ej om den har samma låga pris.
Maila till dem om prisuppgift. Passa på så länge de gröna finns kvar.
Om du ber vackert så får du ytterligare -15% om du väljer att få deras Nyhetsbrev.Mailade faktiskt precis.
Tudor Chronografen är riktigt snygg, vad ligger den på för i prisklass?Dessa två ligger på bevakning på C24 och här på KS också för den delen.
Jag har aldrig haft en kronograf, men nu har jag fått för mig att jag ska ha en.
Osäkert varför jag inte slagit till än men jag väntar väl på att det där kraftiga suget ska infinna sig. När man minst anar det så trillar man väl på köpknappen.
Sen har jag svårt att bestämma vilken jag ska gå på av dessa två modellerna. Närmast till hands ligger Tudorn just nu dock.
Den är kanonläcker!Tudor Chronografen är riktigt snygg, vad ligger den på för i prisklass?
Minns när man kunde köpa för 17.000 ca men ändå funderade.Den är kanonläcker!
Ca 70-90k beroende på skick och tillbehör på C24 runtom i EU.
Zenithen är riktigt bra! Hade en i min ägo för inte alltför länge sen och försöker faktiskt köpa tillbaks den. Optimal storlek och grym tavla!Dessa två ligger på bevakning på C24 och här på KS också för den delen.
Jag har aldrig haft en kronograf, men nu har jag fått för mig att jag ska ha en.
Osäkert varför jag inte slagit till än men jag väntar väl på att det där kraftiga suget ska infinna sig. När man minst anar det så trillar man väl på köpknappen.
Sen har jag svårt att bestämma vilken jag ska gå på av dessa två modellerna. Närmast till hands ligger Tudorn just nu dock.