• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken blir din nästa klocka?????...

En Cartier Santos Gelbee hade inte suttit fel. Men annars känner jag mig rätt nöjd för stunden... Och hur förbannat tråkigt är inte det!?! :(

Jag vet inte! Tankarna bara snurrar i ett och jag kan inte bestämma mig! :eek: :banghead: Den måste passa med det mesta i klädväg och jag kan inte ens bestämma vilken färg på tavlan som är bäst för det. Blir så trött på mig själv! :wtf:

Dagens I-landsproblem; Daytona OCH en vintage Datejust eller 'bara' en DD 1803 och därmed en slant kvar om det dyker upp nåt nytt roligt... o_O

Hittar jag en Omega 300 m Midsize automatic till priset som det här nedanstående exemplet såldes för (9 000 kr) så är det helt klart min nästa. Hade kunnat budat mycket mera också...
0

För några min betala jag en klocka som jag hoppas kommer på tisdag alt onsdag=) Jag har aldrig gjort någon paketöppnings tråd och tänkte väl att detta kanske kan bli min första=) ingen dyr klocka alls men hoppas på att min Rolex EXP2 ska lämna snart och ge chans till något nytt på armen=) så va inte ledsna att PM om ni har någon rolex ni vill byta=) Älskar KS!

Kommer att välja att prova en Glycine, har sneglat lite på dem en tid och varit nyfiken på att prova så förhoppningsvis landar det en till veckan.

Nu, efter diverse velande, VET jag vad det blir. :D
Inväntar leverans.... Med betoning på väntar. Och väntar. ;)

Vet inte vad som hände riktigt, men köpte en Longines Legend Diver efter en hel del funderande för några veckor sedan, den är ju svart, nu kanske man vill ha något liknande vitt
2Zglu4P.jpg

Alpina Startimer

Sugen på en Omega Speedmaster 105.012 eller någon Lemania, helst med 1873. Bullhead skulle vara ett trevligt exempel. Även en Omega Seamaster "soccer" skulle funka.

Helt oväntat blev det en ny klocka idag... Som vanligt med denna hobbyn så var det inte en klocka jag hade på radarn för en vecka sedan :D

Blir kanske en unboxingtråd imorn ;)

Tillbaka
Topp