Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har på känn att det kommer bli en Omega PO 45,5 i början av året... Måste fundera mer... kommer säkert sakna min exp2 men en splitter ny PO kan inte va fel!?!?!?!?!
SBGM001! Tack yonsson, ditt inköp fick ur min tumme som suttit i 10år.
Väntas in tidigt på det nya året. Bra start!
10 är väl ändå > 3?Se där ja. Slängde upp lite nya bilder i GTG-tråden du kan flukta över medans du väntar. Det är nästan lite fusk att din tumme lossnade så fort. För mig tog det tre år.
Tänkte mest utifrån gnistan som gav dig eld i baken. Kör så det ryker!10 är väl ändå > 3?
Testade Reverso GT och Duon idag. Googlade lite på GT:n och läste att det finns minst en Reverso med Filippinernas karta ingraverat på baksidan. Tanken av det gjorde nästan mina flanellbyxor tightare. Hellre Filippinerna på baksidan än "night" på baksidan.
(Jag är halvfilippin)
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Börjar bli sugen att prova på en JLC, tex en reverso
Ja, skulle ju vara kul för dig att testa nåt i guld.Helgulds Sub känns rätt nu.
Helgulds Sub känns rätt nu.
Helt rätt. Bestämde mig igår för att börja spara till en Reverso!