Snarare så att jag BARA har vintage, kan vara kul med något nytt oxåHar vintagespöket släppt taget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snarare så att jag BARA har vintage, kan vara kul med något nytt oxåHar vintagespöket släppt taget?
Siktar på denna innan sommaren och en Speedy pro till vinter. Alternativt en mark xvi istället för reverson.. Beslutsångest.
Sputniq kolla in Klepsoo.com en italiensk handlare, köpte en G-shock från dem som gick supersmidigt, de har grymma priser på Glycine Combat subbarna. Verkar som det kan ta tid om de inte har klockan hemma dock, G-shocken jag köpte hade de i lager och den kom hem med gratis frakt på mindre än en vecka.
Gör ju aldrig som jag tänker men alla verkar köpa Seiko Pogue så det vill jag också ha ;-)
I det här fallet är det nog bra om du inte gör det du tänker
Jag har alltid fallit för lite mer ovanliga klockor, den som jag funderat på de senaste två åren är en Vacheron Constantin American 1921. Efter två års sparande är det dock fortfarande en bit kvar för att nå den, så det är en del om och men. Dock har jag inget jag ser mig själv prioritera innan den i nuläget, dock får det framtida ekonomiska läget avgöra om det blir verklighet eller om jag går ner i prisklass igen.
Det sjuka är att man kan ju får den "vanliga" patrimonyn för en bra mycket billigare peng, men det är något speciellt med American.
- Lånad bild.