Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp!Humm. Skojade angående GMTn. Det blir nog ett återseende med herr Planet Ocean.
5513 skall det naturligtvis vara, tar detta som ett tecken på att jag inte är mogen ännuKänns som en sub 1513 är vad som fattas men det får dröja, i år satsar jag på att serva mina keepers.
Är det Obris Morgans nya, pradata eller nåt sånt? Cool i vilket fall!Denna borde dyka upp nästa vecka. Längesedan jag hade en blåtavlad dykare och borde duga som sommarbeater
Efter den är jag sugen på en Oris pro diver. Underbart lätt och skön i titan (med extremt mycket bättre finish än small seconds i samma material som mest såg tråkig ut) och satt bättre än 43mm Aquis trots att den är 49mm!
Enda negativa är att priset på en ny är så långt ifrån en begagnad att nyköp inte ens finns på kartan...
Är det Obris Morgans nya, pradata eller nåt sånt? Cool i vilket fall!
Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Det håper jeg blir en JLC 1931 Tribute
Den er perfektRiktigt snygg och min favorit av alla Reservo...
116718 ?
218235 ?
118206 ?
326938 ?
Vem vet?? Inte ens jag...
Denna borde dyka upp nästa vecka. Längesedan jag hade en blåtavlad dykare och borde duga som sommarbeater
Efter den är jag sugen på en Oris pro diver. Underbart lätt och skön i titan (med extremt mycket bättre finish än small seconds i samma material som mest såg tråkig ut) och satt bättre än 43mm Aquis trots att den är 49mm!
Enda negativa är att priset på en ny är så långt ifrån en begagnad att nyköp inte ens finns på kartan...
Det var då...tiderna förändrasDet blir en klocka som många älskar, andra hatar. SMP 300
Förlåt för mitt dåliga öga, vilken är den blåa dykaren?
Som Zacharias skrev en obris morgan. Den stannade inte länge, jag tyckte den var lite stor. I övrigt fin, den var inte dyr (2k) och solid länk etc. Tavlan var väldigt trevlig blå. Lite minus på att bezeln kändes lite steril utan ifyllda markeringar men å andra sidan går det fylla i själv. Rekommenderar klockan om man gillar stilen
Ja, tack, såg det
Var inne och kikade lite på deras hemsida, är ute efter en blå dykare, beater, toolig, 40-42mm, max 6000 kr. Tycker dom du gällande den här, lite för stor, ganska charmig bezel dock
Ngt annat förslag?