Sond
Diamant
När försvann hålen..?En sån här, med lugholes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När försvann hålen..?En sån här, med lugholes.
WTF, äger du en..? Du som verkar ha vissa trevliga smakreferenser i övrigt..
En sån här, med lugholes.
Det è jag också, skall jag ha en 14270 så måste den ha lugholes
Me like!
Är sugen att köpa på mig just denna tidiga modell, gillar att Omega logan är så markant. Var den i produktion till 67-68?!
Årsklocka?Denna av en viss anledning:
Kan vara ute och cykla - men är det inte i skiftet mellan 14270 och 114270 som hålen försvann och det därmed inte finns 14270 utan hål?
Nej är inte riktigt 68 än. På mina årsur är det svårt att hitta plastglas. Har förhoppningar på länken, men det får man se då säljaren inte svarade på frågor.Årsklocka?
KÖR http://www.chrono24.se/patekphilipp...rerIds=194&caseDiametermore=1&caseDiameter=38
Kommer byta in en drös med rollar den dan jag kommer över ett exemplar.
Vill ha den modell som är 38 mm.
Skicka ett pm om ni har ledtrådar.
/ j
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Visst! Jag försökte få kontakt med säljaren i london utan att lyckas.
Ah... fast just den verkar ju vara reserverad.Visst! Jag försökte få kontakt med säljaren i london utan att lyckas.
Den såg fin ut till en "bra" peng.
/ j
Då var den inte detAh... fast just den verkar ju vara reserverad.
Den jag visade? Till -66 tror jag. Omegalogon i metall finns även på andra 321-speedmasters, den hängde med in på 70-talet med 145.022 också.
En sån där Doxa är ju tvärfet, och har du arm att bära upp den, så får du ju två i ett. Annars får du ju lägga det dubbla Har du tänkt lägga 25k till, så är två roligare än en
Sugen på den här - och som jag av en händelse testar jag den just nu...
Men frågan är om Doxa SUB300 T-Graph Sharkhunter är prisvärd eller om det är smartare att lägga de ca 25.000 den kostar på en begagnad Omega Speedy eller Rolex Sub istället? Dvs antingen kronograf eller dykare - inte båda i ett...
Fast förresten... Nu tänkte jag helt fel! Skippa subben, och skaffa en vintage Doxa diver och en beggad Speedy!
Sugen på den här - och som jag av en händelse testar jag den just nu...
Men frågan är om Doxa SUB300 T-Graph Sharkhunter är prisvärd eller om det är smartare att lägga de ca 25.000 den kostar på en begagnad Omega Speedy eller Rolex Sub istället? Dvs antingen kronograf eller dykare - inte båda i ett...
Fast förresten... Nu tänkte jag helt fel! Skippa subben, och skaffa en vintage Doxa diver och en beggad Speedy!