Kör 116622 med blåa tavlan Danne, riktigt fin!En sån här blir det förmodligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör 116622 med blåa tavlan Danne, riktigt fin!En sån här blir det förmodligen
Den där är så jäkla snygg!Kan nog bli SBGW047, re-maken av 44GS från typ 1967.
Det blir nog något brutalt...har för många mesiga vintagekronografer nu...
Vill du bli av med några?
Nästa nya klocka blir förmodligen en Swatch Sistem51 (om den känns rätt) när den kommer ut på marknaden. Hört något om oktober, någon som vet?
Mitt nästa köp blir förhoppningsvis en Omega Seamaster Cosmic 2000, kanske så snart som imorgon.
Annars ser jag verkligen fram emot att äga min första Rolex, kan man få någon äldre, i relativt fint skick, för drygt 8k?
Inte omöjligt att hitta en sönderpolerad 6694 för dem pengarna.. men annars skulle jag spara ett tag och kanske sälja av något som inte används så ofta för att göra plats för en skön sub Vad är det för typ av Rolex du gillar/vill ha?
Antingen IWC portgieser chrono anthony zimmer
Eller Zenith El Promero Pilot
Någon som har lite mer info eller erfarenhet av respektive modell? Hur är kvaliten jämförelsevis?
Det blev det! Hämtas på fredagKan nog bli SBGW047, re-maken av 44GS från typ 1967.
Kör 116622 med blåa tavlan Danne, riktigt fin!
Nästa nya klocka blir förmodligen en Swatch Sistem51 (om den känns rätt) när den kommer ut på marknaden. Hört något om oktober, någon som vet?
Mitt nästa köp blir förhoppningsvis en Omega Seamaster Cosmic 2000, kanske så snart som imorgon.
Annars ser jag verkligen fram emot att äga min första Rolex, kan man få någon äldre, i relativt fint skick, för drygt 8k?
Autavia, helst en Jo siffert
Jag kommer nog köpa en jag oxå, tycker den är lite rolig!
Min nästa blev spontant en Enicar. Med flyt har jag en nästa till under eftermiddagen och nästa imorgon också. Jag gillar nästa!