Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, så pass? Det var jag inte medveten om.Företaget är ju forumsponsor och det skulle det inte få vara om det fanns indikationer på några konstigheter. Många medlemmar som köpt och bytt. Har dock inga egna erfarenheter.
Kolla Bannern längst ner på denna sidaOj, så pass? Det var jag inte medveten om.
Kör Tapatalk på mobilen så ser ingenting längst nerKolla Bannern längst ner på denna sida
On ett par veckor kommer min Rolex GMT BLNR som jag beställde för några månader sedan.
Men innan dess så behöver jag en "chilla hemma efter kostymjobb" klocka.
Har tvekat länge nog, nu blir det en Tudor BB, röd, perfekt storlek och djäkligt snygg.
Dessutom till ett fantastiskt pris så man inte behöver ta av den när bilen ska tvättas eller när man gör andra tunga jobb
Funkar inte BLNR eller någon annan av dina klockor som "chilla hemma efter kostymjobb"-klocka?
Blir en glycine airman base 22 gmt med svart tavla och på länk. Dyker förhoppningsvis upp om ett par veckor. Tack till denke som hjälpt till och fixa de.
Nu svänger det ordentligt. På två dagar hAr jag gått från "en sub är väl nästan självklart när man ska fylla 25." Men nu verkar det inte bättre än att jag köpt en lägenhet.
Ska bara göra klart med banken. Men det blir nog ingen sub får trösta mig med en ds1 day date om det blir affär.
En Seagull 1963 - ngn som vill sälja sin? Vet ni hur lång tid frakten tar från deras hemsida..?
Drog en därifrån, tre dagars leveranstidTog typ knappt 2 veckor för mig, men beställde från Watchunique.com.