• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken blir din nästa klocka?????...

Jag velar så jävla mycket. Har absolut ingen aning om vad jag ska göra härnäst i klocksvängen. Är stekarsub nice eller är det svennebananigt och tråkigt? Fan, jag måste ju ha något som tål lite stryk på cykelkneget. Sälja allt och knega som ett svin i vår för att få råd med 118206? Sälja hubben och resa iväg nånstans ett tag? Sälja hubbe+AT och köpa någon coolare helstålis, men vad fan skulle det vara för något i såna fall? Man vill ju inte ha en svart tråksub, inte heller en hulk. Fan.
 
Har snöat in på en Certina DS-1 Day/Date så en sån får det nog bli. Fast på länk!

085a0959c0a0c0323efb8dd15a2036ca.jpg


Då delar vi samma tanke ;)
 
Den är fin, men om du ska ha den som "dressare" så skulle jag köra jubilee!

jo jag vet. typ flera här inne som gett mig det rådet men jag jag gillar denna kombon. kan iof tänka mig att skaffa både då jag tänker mig denna som en keeper...om man nu törs säga det ordet :). låset är ju grymt på jublie länken. funderar även på att bära den ev med nåt brunt läder och kanske ändlänk?
 
Som det ser ut nu så är det köpstopp tills min 25:årsdag i december. Då ska det bli en klocka till. Just pendlar det från longines master moon phase till tudor black bay vidare till planet ocean ända upp till en sub. Fast jag kommer mest troligt smyga in en dressare till våren antagligen en certina day date.
 
Funderar på en klocka i ädelmetall, årssub eller en ny sub när jag fyller 2x den 2x:e iår:)

Men kanske hinner med något billigare impulsköp innan
 
Ja, har checkat in den! Har du erfarenhet av Gripenbro, raka rör eller lite fuffens? Är lite ängslig över att köpa för (mig) dyra pengar över nätet...

Har inte handlat av honom själv men fått intrycket av att det definitivt är en goodguy. Kolla efter i goodguy/badguy-delen. Finns säkert omdömen där från de som gjort affär :)
 
Tillbaka
Topp