• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken blir din nästa klocka?????...

Behålla Hublot+AT eller sälja och köpa en stekarsub, det är frågan...

Om du nu ska sälja kan du köpa något roligare än en Sub när du får loss så stora kapital :) Då du redan sitter på dröm-DDn så skulle jag kika på AP eller en daytona i stål

titta på denna lilla godsak..
15300WR.jpg
 
Om du nu ska sälja kan du köpa något roligare än en Sub när du får loss så stora kapital :) Då du redan sitter på dröm-DDn så skulle jag kika på AP eller en daytona i stål

titta på denna lilla godsak..
15300WR.jpg

Fast jag vill inte ha något med ömtåligt och dyrservat urverk, samt kronografer går bort. Blir en TT-sub om det blir något i ädlare, eller så behåller jag hubben och kör ibland. Eller så säljer jag hubben och får lite pengar. Gillar AT'n.
 
Fast jag vill inte ha något med ömtåligt och dyrservat urverk, samt kronografer går bort. Blir en TT-sub om det blir något i ädlare, eller så behåller jag hubben och kör ibland. Eller så säljer jag hubben och får lite pengar. Gillar AT'n.
Juste ja du gillar inte kronografer, och jag förstår hur du tänker med APn. Ja hur som är en TT-Sub ett riktigt majs köp
 
Får jag tummen ur och slutar beställa knivar för tusenlappar åt gången lär det väl bli en Seiko SARB065 Cocktail Time någon förbannad gång.

[Ooooo! Shiny and sharp! Moin!]
421b2a3bf0184dbf1bfb1fde5e0bbe7c.jpg
 
Fortsätter utöka Glycine-samlingen..
Klickat hem F104 48mm:nailbiting:
10535091_389170357919110_622123653_n.jpg


Tanken på sikt är kanske att bygga om den till den här zenith inspirerade(?) varianten:
Glycine-004.jpg
 
Hittade en 16710 förhållandevis snabbt och billigt så det kan nog ändå bli något kul nästa år. Först ska dock Omega x 2 in på service men sen blir det en kronograf, mest troligt en Speedy men någon rolig pandachrono står också på önskelistan.
 
Tillbaka
Topp