Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behålla Hublot+AT eller sälja och köpa en stekarsub, det är frågan...
Om du nu ska sälja kan du köpa något roligare än en Sub när du får loss så stora kapital Då du redan sitter på dröm-DDn så skulle jag kika på AP eller en daytona i stål
titta på denna lilla godsak..
Juste ja du gillar inte kronografer, och jag förstår hur du tänker med APn. Ja hur som är en TT-Sub ett riktigt majs köpFast jag vill inte ha något med ömtåligt och dyrservat urverk, samt kronografer går bort. Blir en TT-sub om det blir något i ädlare, eller så behåller jag hubben och kör ibland. Eller så säljer jag hubben och får lite pengar. Gillar AT'n.
Just nu är jag mest sugen på en vit Daytona 116520 med det nya spännet.
Känns som en sub 5513 är vad som fattas men det får dröja, i år satsar jag på att serva mina keepers.
Men denna vunna klocka ger ju mig möjligheter!Sälj ATn svinbilligt till mig..du har vunnit en klocka, så det är lugnt..kalla det för KS-anda
Har man väl börjat fundera är det utav egen erfarenhet dags att sälja...Behålla Hublot+AT eller sälja och köpa en stekarsub, det är frågan...
Då e vi två! Älskar den med!Baaaam, många hatar den. Jag älskar den!
Härligt! Började känna mig ensam när jag läste igenom lite trådar på forumetDå e vi två! Älskar den med!
Bra valUtan tvekan!
Utan tvekan!
ATn är en grym klocka. Du får hoppas att pappa är snäll då! Många av mina kvinnliga vänner som tycker att den har grym storlek och gärna skulle kunna tänka sig en! Bara att köra!
Jag tror jag får pröjsa för den själv tyvärr Härligt att höra!
Aj då...då kanske du ska vänta med att pröva en tills du har råd, man blir snabbt frälst!