• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Undrar vad man ska glo på ikväll? Nå Transformers eller Wil Smith film ännu en gång? Annars så funkar ju alltid Batman filmerna, grymma. Nå liknande tips?

Wolf of wallstreet.
Går mot strömmen här, inte superförtjust, inte tråkig heller. 80sdb: 6,5

Har ni några tips på filmer lika Captain Philips? Behöver ej nödvändigtvis ha exakt samma handling, men konstant spänning liksom.

Har ni några tips på filmer lika Captain Philips? Behöver ej nödvändigtvis ha exakt samma handling, men konstant spänning liksom.

Kom att tänka på dessa; The taking of pelham 123, Unstoppable, Safe house, The Departed. Kanske inte stämmer in alla men kolla in. Tre första råkade vara med Denzel, grym skådespelare om du frågar mig.

Juste, kollade på 12 o'clock boys häromdagen. Rätt udda film/dokumentär om cross åkandet i hoodsen runt baltimore, på gatorna, olagligt. För mycket fuck the police skit men blev faktiskt sugen på en cross nu, för att åka på bana med dvs..

Robocop var nog den senaste jag såg... Bättre än väntat, men det känns lite som att filmen bara är en enda lång inledning för att förbereda oss för Robocop 2!
Får nog ge den 6,75/10

300: Rise of an Empire.
4.5/10

Den första filmen kom med mycket blod och mycket slowmotion klipp när det slogs. Denna filmen är likadan fast med ännu sämre handling. Krig i slowmotion blir inte högre betyg än såhär tyvärr.

Det blev Big Bad Wolves efter maten. Väldigt annorlunda film, men den är filmad rätt snyggt. Den får 6.7/10 av mig.

3 Days To Kill
Hyffsat sevärd, hade varit kul att se både Liam N och Kevin K i någon Taken-liknande rulle.

På tal om favoriter från 80/90-tal så såg jag nya trailen för Expendables 3 igår, den kommer bli kul att se :)

Tillbaka
Topp