Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag såg Cocain Cowboys idag, dokumentärfilm om hur kokainet strömmade in i Miami, Florida på 70-talet och om hur det urartade. Man fick också lite rolig information som att det kunde vara svårt att få tag på dyra klockor och bilar även under kristider eftersom det fanns så många med kokainpengar vilka spenderade dessa på lyxvaror. Inga blancolån här inte, allt i Cash!
Bra rulle, dock blev jag lite sur på vissa som satt och skröt om hur saker och ting gick till samt att dokumentären inte visade mer av kokainets baksida. Kunde dock inte slita mig så rullen får en klar fyra av fem skumtomtar!
Såg den igår riktigt fängslande (no pun intended). Helt sinnessjukt vilka pengar de omsatte... Såg även att det fanns en "Cocain Cowboys Reloaded" av samma regissör på netflix. Sett den?
Jag har inte sett den men skulle kunna göra det nästa nattpass som jag har om det blir lugnt Såg du den vanliga eller reloaded? Håller med, helt sjukt när han säger att han grävde upp 68 miljoner dollar från baksidan. Galet hur han kunde göra så mycket pengar på det, man blir lite mörkrädd. Finns en tvåa med som jag bara har sett början på, ska kolla på fortsättningen när jag har tid.
Ser fram mot den recensionenHelt sinnes! Tanken är att se tvåan när jag kommer hem full som ett as ikväll! Recension kommer imon
Ser fram mot den recensionen
The Departed
Ruskigt bra film, men för mig som lätt blandar ihop namn, och för att inte nämna Matt Damon & Leonardo DiCaprio (som är jättelika varann) kan den vara lite smått förvirrande. Var dock länge sedan jag såg ett så icke-förväntat slut, men jag gillade det. En av de bättre filmerna jag sett, och den får en stark 9/10!