God Bless America. Perfekt för en misantrop som jag.
Eren nice elleh?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God Bless America. Perfekt för en misantrop som jag.
AEren nice elleh?
Såg faktiskt " The Armstrong Lie". Fantastisk dokumentär som både avhandlar cykelsporten, Lance comeback 2009 och hans dopingkarriär. Rekommenderas starkt.
Såg den också, tyckte den var skitcool. Mel Gibson var på nått sätt farsa till dem alla i filmen.The Expendables 3.
Allt man kan förvänta sig av en sådan film. Jag gillar gamla, överdrivna actionfilmer så jag ger den ett C+ i betyg, Jag lämnade inte biosalongen besviken.
Hade jag varit mindre partisk hade den väl fått ett E+.
Såg om Sin City 1 på Netflix för att vara i form tills 2 an har premiär. Inser att genren är smal och att alla inte gillar stilen men tycker ändå att den är värd en titt. Hoppas 2an också är bra, återkommer med en recension när jag sett den.
Såg om Sin City 1 på Netflix för att vara i form tills 2 an har premiär. Inser att genren är smal och att alla inte gillar stilen men tycker ändå att den är värd en titt. Hoppas 2an också är bra, återkommer med en recension när jag sett den.
Hör här, klämde till med Sierra Madres skatt med Humphrey Bogart från- 48 igår, helt lysande!