• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Bad Granpa men Johnny Knoxville. Förhoppningarna var ju inte så höga men rätt rolig var den ju :blackeye:. 8/10 i sin genre!

Turltles blev det igår. Svårrecenserad dock. Jag som är riktiga turles generationen tyckte den var kul och fräck men visst story osv fanns det ju en del att slipa på. Men ändå för att vara sån så sätter jag 3/5 vill inte ha den osedd och Megan F är ju :happyhappy:

Brosnans bästa Bond, på TV nu.....
image.jpg

Kan tipsa om en film ni inte behöver se: All is lost med Robert Redford. Han säger typ ett ord i hela filmen. Fattar inte varför man bara stänger av ibland..

Betyg: 0 klockor av 5 möjliga.

Kan tipsa om "The Way way back"

-Lagom skruvad o med skön humor, för folk som gillade typ Juno & Little miss sunshine :)

Får 4,3 av 5 bananer från mig.

"The crash reel" dokumentär om snowboardproffset Kevin Pearce och hans dröm att åter få åka snowboard igen efter en riktigt kraftig hjärnskada som nästan kostade honom livet. Riktigt fängslande!

The Expendables 3.

Allt man kan förvänta sig av en sådan film. Jag gillar gamla, överdrivna actionfilmer så jag ger den ett C+ i betyg, Jag lämnade inte biosalongen besviken.

Hade jag varit mindre partisk hade den väl fått ett E+.

Såg om Sin City 1 på Netflix för att vara i form tills 2 an har premiär. Inser att genren är smal och att alla inte gillar stilen men tycker ändå att den är värd en titt. Hoppas 2an också är bra, återkommer med en recension när jag sett den.

The Expendables 3.

Allt man kan förvänta sig av en sådan film. Jag gillar gamla, överdrivna actionfilmer så jag ger den ett C+ i betyg, Jag lämnade inte biosalongen besviken.

Hade jag varit mindre partisk hade den väl fått ett E+.
Såg den också, tyckte den var skitcool. Mel Gibson var på nått sätt farsa till dem alla i filmen.

Såg om Sin City 1 på Netflix för att vara i form tills 2 an har premiär. Inser att genren är smal och att alla inte gillar stilen men tycker ändå att den är värd en titt. Hoppas 2an också är bra, återkommer med en recension när jag sett den.

Sin city är ju genialisk! Älskar film noair-flörtningarna samtidigt som den är serietidningsinspirerad. Sjukt taggad inför tvåan!

Och att Jessica Alba spelar strippa gör ju inte saken sämre:)

Älskar den filmen och ska se tvåan på premiären nu på fredag.

Uppföljarna till Godzilla och 300 avverkades i helgen. Ungefär som man hade förväntat sig, lättsmält men inget märkvärdigt.

Hör här, klämde till med Sierra Madres skatt med Humphrey Bogart från- 48 igår, helt lysande!

Såg den för några månader sedan. Verkligen en bra film, visar egentligen hur lite färgen betyder i en film.

Min favoritfilm är Dr Strangelove, tror inte att den skulle vara lika bra om den var i färg.

Tillbaka
Topp