• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Transformers (den första). Brukar få förklara filmerna i efterhand för sonen när vi kollar men i det här fallet var det tvärt om. Fattade i princip ingenting av varför vissa var onda och vissa var goda och vad de egentligen höll på med.

Jag tyckte den var usel men sonen gillade den så då får vi väl genomlida resten av filmerna i serien också.

Transformers (den första). Brukar få förklara filmerna i efterhand för sonen när vi kollar men i det här fallet var det tvärt om. Fattade i princip ingenting av varför vissa var onda och vissa var goda och vad de egentligen höll på med.

Jag tyckte den var usel men sonen gillade den så då får vi väl genomlida resten av filmerna i serien också.

Jag gillar den första. Sedan går det utför :)

Såg Eternal Sunshine of the Spotless Mind i helgen. Ruggigt bra film som jag, konstigt nog, inte hade sett tidigare! Nosar på 9/10 :)

Guardian of the Galaxy var väldigt bra. Dock så var det lite för mycket humor ibland. Antar att det är för att kunna nå en bredare publik. Men jag hade nog gillat den ännu mer ifall den hade varit lite seriösare.

Rocknrolla, av Guy Ritchie. Får 9/10. Absolut sevärd, en av mina favoritfilmer. Grymma skådespelare som bl.a Idris Elba, Gerald Butler och Tom Wilkinson. Bra action och handling, man får sig också ett par skratt genom filmens gång.
1ea52fae1dccb9ea595c7a3bc1ec33f5.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nån som sett Lucy på duken?

Såg den nu ikväll, var intresserad då Taipei är en av mina absoluta favoritstäder (bott där under under två längre perioder).

Många verkar tycka att den är sådär, men jag tyckte den var bra. Snyggt filmat och i vissa scener fick jag lite av en "Leon" känsla.
Bra actionfilm som är sevärd även om du redan sett limitless... ;)

Såg den nu ikväll, var intresserad då Taipei är en av mina absoluta favoritstäder (bott där under under två längre perioder).

Många verkar tycka att den är sådär, men jag tyckte den var bra. Snyggt filmat och i vissa scener fick jag lite av en "Leon" känsla.
Bra actionfilm som är sevärd även om du redan sett limitless... ;)

Många har ingen smak heller :D
Låter bra, får bli den i morgon kväll.

Det är en av mina favoritfilmer! Helt otroligt genialiskt film. Och det är kul att se Jim Carrey som dramaskådis igen:)

Ja, Carrey är riktigt bra i den. Han är för det mesta riktigt bra, men det är sant. Såg även Forrest Gump i helgen. Den hade jag förstås sett många gånger förut, men den är ju lika bra varje gång :) Tom Hanks är underbar, som alltid!

Tillbaka
Topp