Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Transformers (den första). Brukar få förklara filmerna i efterhand för sonen när vi kollar men i det här fallet var det tvärt om. Fattade i princip ingenting av varför vissa var onda och vissa var goda och vad de egentligen höll på med.
Jag tyckte den var usel men sonen gillade den så då får vi väl genomlida resten av filmerna i serien också.
Guardians of the Galaxy.
Är man ett fan av Sci-Fi alt Marvel, är denna film ett måste! Bra action, älskvärda karaktärer, Bra humor.
9/10 (bästa Marvel filmen hittils)
Såg den förra veckan, fullkomligt älskade den! Gick in med noll förväntningar, kom ut överlycklig!+ 1 på den. Såg den med ungarna men tror fan att jag hade större behållning av den än de.
Jag gillade att leka med dem när jag var liten. Där tog det roliga slut.Jag gillar den första. Sedan går det utför
Jag gillade att leka med dem när jag var liten. Där tog det roliga slut.
Såg Eternal Sunshine of the Spotless Mind i helgen. Ruggigt bra film som jag, konstigt nog, inte hade sett tidigare! Nosar på 9/10
Underbar film, såg den på duk 2004 med mycket trevligt sällskap. Klocka? Tror det var en Seiko-dykare...
Hmm, jag hade också Seiko-dykare när jag såg den. Jag ser ett mönster här. Ska alltid ha Seiko när jag kollar film
Bra lume kan behövas ifall man behöver kolla på klockan under bion
Ko
Kolla på "klockan"... Wink-Wink nudge-nudge
Haha! Men helt seriöst. En vintage dressare är ingen höjdare i biomörkret man ser nada!
Det är en av mina favoritfilmer! Helt otroligt genialiskt film. Och det är kul att se Jim Carrey som dramaskådis igenSåg Eternal Sunshine of the Spotless Mind i helgen. Ruggigt bra film som jag, konstigt nog, inte hade sett tidigare! Nosar på 9/10
Nån som sett Lucy på duken?
Såg den nu ikväll, var intresserad då Taipei är en av mina absoluta favoritstäder (bott där under under två längre perioder).
Många verkar tycka att den är sådär, men jag tyckte den var bra. Snyggt filmat och i vissa scener fick jag lite av en "Leon" känsla.
Bra actionfilm som är sevärd även om du redan sett limitless...
Det är en av mina favoritfilmer! Helt otroligt genialiskt film. Och det är kul att se Jim Carrey som dramaskådis igen