Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sin City 2. Riktigt bra. Kul att se att de har med så många skådisar från första filmen.
scenen när han ringer Sovjets president är helt hysteriskt roligDr Strangelove.... igen. Världens bästa film
har den senaste blu-ray samlingen. Riktigt jävla bra kvalitet på Dr. No därGlor på Dr. No just nu. SÅ JÄVLA BRA!
har du sett "The bunker"?Död Snö 2.
Inte lika bra som första, men fortfarande zombienazister.
Går inte göra en dålig film med
zombienazister.
Så de så!
Inte vad jag kan minnas, nej!har du sett "The bunker"?
outpost hette den visst.Inte vad jag kan minnas, nej!
Bra?
Coolt!outpost hette den visst.
lite mer undead nazis
Coolt!
Blir nästa "kvalitetstid på jobbet"-film. Tack för det.
The bunker var inte det ett drama som utspelade sig under Bosnienkriget? Har för mig att jag tänkte se den för några år sen, men blev aldrig av.
The Conjuring
Sömnlös en månad nu, kul
Jag såg Lucy förra helgen, blandade känslor. Påminde mycket om Limitless men i snyggare format. Måste erkänna att Scarlett gjorde bra ifrån sig trots allt.
Har någon sett Sin City: A dame to kill for?
Den har jag sett! Riktigt brutal och väldigt bra. Effekterna har de tagit upp till ytterligare en nivå samtidigt är det samma stuk som i första filmen. Kul att se många av de skådespelare som var med i första filmen.
The bunker var inte det ett drama som utspelade sig under Bosnienkriget? Har för mig att jag tänkte se den för några år sen, men blev aldrig av.
Hahah! En av få bra skräckfilmer faktiskt!