• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

The Counselor på kompisens nya 75"-lcd, bra storlek faktiskt.
Knepig film, inte riktigt vad jag tänkte, och hyfsat mycket ångest. Fassbender är briljant och filmens stora behållning.

Förutom att Bardem har en Vercase i världsklass så sportar han en Bvlgari Diagono Professional GMT, (googlat), och det ser ut som att Fassbender har någon typ av Omega.
image.jpg

image.jpg

Knepig film, inte riktigt vad jag tänkte, och hyfsat mycket ångest. Fassbender är briljant och filmens stora behållning.

Förutom att Bardem har en Vercase i världsklass så sportar han en Bvlgari Diagono Professional GMT, (googlat), och det ser ut som att Fassbender har någon typ av Omega.
image.jpg

image.jpg
Som du säger, knepig rulle..

image.jpg

image.jpg

Såg den på en atlantflygning, den blev inte lättare att förstå när man första gången hoppar in halvvägs och sen ser början. Men storyn är som sagt rätt mycket ågren. Men jag gillade den.

Senaste rullen jag såg var Pacific Rim som kommit till NetFlix. Jodå, robot/scifi-underhållning som inte förvånade. Tyckte den var helt ok för att vara i den genren.

Cheers

"22 Jump Street", håller med föregående talare, en del roliga scener men överlag 5/10
"Lucy", stooooooooooor besvikelse, riktig skitfilm! 3/10
Nya "Planet Of The Apes"... också en besvikelse.. CGI i all ära men enough is enough 4/10

"Interstellar" däremot kan vara bland det bästa jag sett på flera år, 9/10

Såg Lets be cops med en a wayans bröderna. Kul film om 2 halv misslyckade 30 åringar som blir misstagna för att vara riktiga poliser. Detta uppskattas av dom så de går hel hjärtat in för det. Blir ju lite kneppigt när även "Bad Guys" tror att dom är snutar. Halv nördig komedi som passar en seg söndag.

Såg gravity igår, tyckte den var ganska bra men inget jättehäftigt.

Jag brukar vara en ganska passiv filmtittare (även om jag älskar film), men när jag såg Gravity så satt jag som på nålar hela resan. Jag gillade den där ensamma klaustrofobiska känslan, eller vad man ska säga...

Och interstellar är GRYM! Se den!

Grayity: En ingenjör och en astronaut jobbar tillsammans för att överleva efter en katastrof i rymden

Interstellar: En expedition utforskar nya planeter då Jorden är döende.

En oväntad vänskap/ the intouchables härom dagen.
En underhållande feelgood film, med starka och välspelade karaktärer.

4/5

Gone Girl idag med Affleck och Pike. Sevärd, satt på nålar bitvis. Ben rockar Pepsi genom hela rullen. :)

Har också sett den och det första jag la märke till var Pepsin :) Till och med tjejen sa "Är inte det där en Rolex?". Jag blev så stolt över henne. :D Gällande filmen så var den absolut sevärd. Till en början verkade den något platt, för att sedan gå ner lite mer på djupet. Dock tycker jag att den ändå saknade något, den ville vara så mycket mer än vad den var tror jag. Slutet var förbryllande to say the least.

Såg Interstellar igår, riktigt najs faktiskt. Hört många klaga på att den är för lång men det var inget jag störde mig på!

Tillbaka
Topp