Såg precis Gone girl på bio. Vansinnigt bra story. Rekommenderas varmt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sci fi?Edge of Tomorrow
Årets mest underskattade film, mycket bättre än vad jag trott, 8/10.
Som du säger, knepig rulle..The Counselor på kompisens nya 75"-lcd, bra storlek faktiskt.
Knepig film, inte riktigt vad jag tänkte, och hyfsat mycket ångest. Fassbender är briljant och filmens stora behållning.
Förutom att Bardem har en Vercase i världsklass så sportar han en Bvlgari Diagono Professional GMT, (googlat), och det ser ut som att Fassbender har någon typ av Omega.
The Counselor på kompisens nya 75"-lcd, bra storlek faktiskt.
Knepig film, inte riktigt vad jag tänkte, och hyfsat mycket ångest. Fassbender är briljant och filmens stora behållning.
Förutom att Bardem har en Vercase i världsklass så sportar han en Bvlgari Diagono Professional GMT, (googlat), och det ser ut som att Fassbender har någon typ av Omega.
Sci fi?
Sjysst, då ska jag se den, gillar sci fi helskarptPrecis, utspelar sig på jorden som blivit invaderad av en annan livsform.
Rekommenderas varmt som sagt, med imponerande ljud och bildkvalité.
http://www.imdb.com/title/tt1631867/
Instämmer. 3,5 av 5 är den värd. Gav mig lite puls.Såg gravity igår, tyckte den var ganska bra men inget jättehäftigt.
Såg gravity igår, tyckte den var ganska bra men inget jättehäftigt.
Gone Girl idag med Affleck och Pike. Sevärd, satt på nålar bitvis. Ben rockar Pepsi genom hela rullen.