Tissot1947
Silver
Precis tagit mig igenom hela season ett av Mad Men, rekas.
Vad menar du med rekas i den meningen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis tagit mig igenom hela season ett av Mad Men, rekas.
Vad menar du med rekas i den meningen?
rekommenderas
Ah! kunde inte alls fatta vad det var du "rekade" efter annars, säsong 2 tänkte jag Haha men då så, ganska självklart nu efteråt faktiskt. Snart kommer del 2 av säsong 7, väntar spänt!
Jag önskade att jag aldrig sett Mad Men.Jag började titta för några år sedan men snöade in i andra serier. Nu tänkte jag ta upp Mad Men igen och se dem allihop i en veva
Är på samma bana. Mad Men is the shit.Jag började titta för några år sedan men snöade in i andra serier. Nu tänkte jag ta upp Mad Men igen och se dem allihop i en veva
What we do in the shadows, rekommenderas!
Har den släppts i Sverige?Kollar på The Interview nu, sjukt bra ån så länge
Samma här men "Kimpa's" gäng hade andra planer haha. Jag lägger upp länken här så kan du oxå streama den. Kostar ingetHar den släppts i Sverige?
Tycker det var dumt att inte släppa den världen runt när den var som mest hypad!
Samma här men "Kimpa's" gäng hade andra planer haha. Jag lägger upp länken här så kan du oxå streama den. Kostar inget
http://dreamfilm.se/movies/details/6405-the-interview/?commented=true#comments
Ps! Filmen va klart sevärd
Den ska ja se imorn kväll, såg den första nya förra söndanTack!
Men den släpptes på Youtube(fast man fick betala) för USA när den var som mest hypad. Hade varit smart att slänga ut den som betalstream WW då
Själv såg jag Beck - Familjen igår trots att det var premiär idag. Filmnet tabbade sig och la ut den en dag för tidigt, nice!
Edit: Glömde ge omdöme, Gunvald var bättre än tidigare. Men filmen kom inte upp i den klass som jag hade hoppats på. Okej film. Tre av sex potatisar!
Såg Lone Survivor på Netflix. Verklighetsbaserad, extremt mycket krigsscener. Too much för mig, 2 av 5.
Med tanke på att det va AJ's första film så tycker jag att hon gjorde det bra. På vilket sätt kunde den ha förvaltats bättre? Det jag kan hålla med om är att tidsuppfattningen blev rätt dålig men irl va det nog likadant för de inblandade. Visst kunde dom ha gjort den ännu mera ångestfylld o visat vilket helvete det va i lägren det håller jag med om.Unbroken: svag 3:a. Solid story som kunde förvaltats bättre. Väckte få känslor även om det i botten var rätt gripande.