• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Million dollar arm. Baseballscout som jagar talanger i Indien. Väldigt bra film som rekommenderas varmt!

Exodus var stundtals långtråkig, blä.
Dracula untold var spännande.

Ser nästan aldrig på film men under december 2014 hann jag med fyra filmer, galet :woot:

Se den här!!! Annars är ni dumma i huvudet!! :woot::)
image.jpg

Divergent. Trevlig om man gillar scifi/futuristiskt.
The Spectacular Now. - halvmysig dramakomedi/romantik, kanske hade varit mysigare att se tillsammans med någon man tycker om, men det funkar.
Shailene Woodley, herregud, jag tror jag är kär i henne.

Såg precis Ego. En av toppfilmerna på Swefilmer. Jag blev överraskad! Positivt överraskad. Såg bland annat en Milgauss, en Aquanaut och en Panerai.

Fury.
om jag hade haft tålamodet att logga in på imdb hade jag tyvärr gett lite lägre betyg än snittet just nu.
80sdb: 7,0
fury-movie-wide.jpg

Gone Girl är grym. Bland de bästa senaste året. Såg John Wick igår. Schysst actionrulle.

Så otroligt B slut bara...

Divergent. Trevlig om man gillar scifi/futuristiskt.
The Spectacular Now. - halvmysig dramakomedi/romantik, kanske hade varit mysigare att se tillsammans med någon man tycker om, men det funkar.
Shailene Woodley, herregud, jag tror jag är kär i henne.

TSP tyckte jag var ruggigt bra!
Och Shailene är otroligt läcker! Helt klart en WCW

Tittade på Lucky Number Slevin för typ en femte gång.
Riktigt bra film enligt mig. Samt en snygg IWC i den ;)

Samt så såg jag på Monsters University igår, alla pixlar filmer är ju bra!

Jag garvade mig trasig i alla fall. Beror kanske på att jag är lika barnslig i dag som för 20 år sedan. Jag blev positivt överasskad. .
Även jag har sjuk humor o glömmer aldrig hur mycket jag skrattade när jag såg den första på bio. Uppföljaren är inte i närheten av lika rolig men visst, nåt garv blev det ju:)

Tillbaka
Topp