WBergdahl
Silver
Såg den igår! Håller med kanonfilm. Längtat efter denna och läst en del om Chris Kyle på nätet innan
Riktigt intressant historia måste jag säga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den igår! Håller med kanonfilm. Längtat efter denna och läst en del om Chris Kyle på nätet innan
Jack Wick
Ungefär som Denzel W:s senaste The Equalizer och man on fire
Såg "Gone girl" otroligt bra film! Klart sevärd!
Jag med. Grym rulle!Instämmer helt!
Bra klockfilm ja! Och bra i början, tycker den blir larvig med den där 'talang' tävlingen.Såg precis Ego. En av toppfilmerna på Swefilmer. Jag blev överraskad! Positivt överraskad. Såg bland annat en Milgauss, en Aquanaut och en Panerai.
Bra klockfilm ja! Och bra i början, tycker den blir larvig med den där 'talang' tävlingen.
Hehe, hon blev faktiskt lite söt. Var nog personligheten i samband med lite typ hipster. En av de bättre svenska filmerna på senaste tiden iaf!Precis. Klockfilm!
Svängde lite, ja. Kunde varit djup men blev som du säger larvig i slutet. Är det bara sent eller är hon söt?
Kan väl va bra med en tråd om lite filmtips?
Senast såg jag We're the Millers. Rätt rolig komedi med Jennifer Aniston och Jason Sudeikis. Perfekt att slökolla en dag som denna. 6/10
Gone Girl är grym. Bland de bästa senaste året. Såg John Wick igår. Schysst actionrulle.
Divergent. Trevlig om man gillar scifi/futuristiskt.
The Spectacular Now. - halvmysig dramakomedi/romantik, kanske hade varit mysigare att se tillsammans med någon man tycker om, men det funkar.
Shailene Woodley, herregud, jag tror jag är kär i henne.
TSN, såklart att det ska stå... TröttTSP tyckte jag var ruggigt bra!
Jag garvade mig trasig i alla fall. Beror kanske på att jag är lika barnslig i dag som för 20 år sedan. Jag blev positivt överasskad. .Såg:
Den va som det konstaterats tidigare, helt usel!
Även jag har sjuk humor o glömmer aldrig hur mycket jag skrattade när jag såg den första på bio. Uppföljaren är inte i närheten av lika rolig men visst, nåt garv blev det juJag garvade mig trasig i alla fall. Beror kanske på att jag är lika barnslig i dag som för 20 år sedan. Jag blev positivt överasskad. .