Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blackhat, 50 shades of grey, kingsmen, birdman sågs på bio förra veckan, 19eur/mån obegränsat antal filmer på bio här i Holland, SF har lite att lära..
Edit: blackhat, så dålig, slösa inte dom dryga 2 timmarna, investera dom i ks istället.
Kingsmen var dock riktigt bra kan jag tycka
Såg Skyfall när den gick på TV i söndags. Kändes att man som KS:are måste ha sett den med tanke på all klockproduktplacering i filmen (och tom en Omega som kallas (heter?) Skyfall).
VA!! 19 EUR i månaden, kan vara värt att överväga en flytt!
Personligen skulle jag på bio ikväll, men det blev inställt
Rekommenderar Extreme Measures eller Bakom stängda dörrar som den heter på svenska. Gillar den, mest för att jag är intresserad av i princip allt som den handlar om. Vill inte avslöja mer för de som inte sett den. Kan också säga att Hugh Grant är med i den, men att man inte ska avskräckas av detta.
Jajkemän, Inkl. 10% på tilltugg, 26eur får du guld och 20% på tilltugg samt gratis 3d glasögon samt imax filmer inkluderade
peaky blindersEn fråga. Lite ot
Vad är detta för serie?
peaky blinders
Tackar, nåt du sett o kan rekommendera?
Såg 50 shades på bio med flickvännen.. Skulle gärna vilja ha tillbaka min lördagkväll. Fruktansvärt dålig film enligt mig
Sett lite dokumentärer..
Food Inc ska ses! Kan också rekommendera Blackfish, på grund av den ställde vi in vårt planerade besök på Sea World i sommarMånga bra dokus där! Kan rekommendera Earthlings, Food Inc och Inside Job om du inte sett dom!
OT: Såg precis The Judge med Downey JR. 3 av 5 blir betyget.
Food Inc ska ses! Kan också rekommendera Blackfish, på grund av den ställde vi in vårt planerade besök på Sea World i sommar
Sannerligen! Inte sällan vi drar på oss alla problemen i diverse dokumentärer..Har sett den! . Människan är verkligen hemsk ibland!