• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

Blackhat, 50 shades of grey, kingsmen, birdman sågs på bio förra veckan, 19eur/mån obegränsat antal filmer på bio här i Holland, SF har lite att lära..

Edit: blackhat, så dålig, slösa inte dom dryga 2 timmarna, investera dom i ks istället.

Kingsmen var dock riktigt bra kan jag tycka
 
Såg Skyfall när den gick på TV i söndags. Kändes att man som KS:are måste ha sett den med tanke på all klockproduktplacering i filmen (och tom en Omega som kallas (heter?) Skyfall).
 
Blackhat, 50 shades of grey, kingsmen, birdman sågs på bio förra veckan, 19eur/mån obegränsat antal filmer på bio här i Holland, SF har lite att lära..

Edit: blackhat, så dålig, slösa inte dom dryga 2 timmarna, investera dom i ks istället.

Kingsmen var dock riktigt bra kan jag tycka

VA!! 19 EUR i månaden, kan vara värt att överväga en flytt!

Personligen skulle jag på bio ikväll, men det blev inställt :(

Rekommenderar Extreme Measures eller Bakom stängda dörrar som den heter på svenska. Gillar den, mest för att jag är intresserad av i princip allt som den handlar om. Vill inte avslöja mer för de som inte sett den. Kan också säga att Hugh Grant är med i den, men att man inte ska avskräckas av detta.
MV5BMTU0NDYzMTQ4M15BMl5BanBnXkFtZTYwNDc0MzE5._V1_SX214_AL_.jpg
 
VA!! 19 EUR i månaden, kan vara värt att överväga en flytt!

Personligen skulle jag på bio ikväll, men det blev inställt :(

Rekommenderar Extreme Measures eller Bakom stängda dörrar som den heter på svenska. Gillar den, mest för att jag är intresserad av i princip allt som den handlar om. Vill inte avslöja mer för de som inte sett den. Kan också säga att Hugh Grant är med i den, men att man inte ska avskräckas av detta.
MV5BMTU0NDYzMTQ4M15BMl5BanBnXkFtZTYwNDc0MzE5._V1_SX214_AL_.jpg

Jajkemän, Inkl. 10% på tilltugg, 26eur får du guld och 20% på tilltugg samt gratis 3d glasögon samt imax filmer inkluderade ;)
 
The Matrix förra veckan!

Säkert sett den 10 gånger sen man såg den 1999 och nu var det ett tag sedan och det var riktigt trevligt! Kul att man alltid hittar något man glömt/missat.
 
Såg 50 shades på bio med flickvännen.. Skulle gärna vilja ha tillbaka min lördagkväll. Fruktansvärt dålig film enligt mig
 
Såg Interstellar ikväll (jag vet lite sent och ni har säkert redan diskuterat den) och den var så sinnessjukt bra imo! Utan tvekan top 3 bästa filmen jag har sett de senaste 5 åren.
 
Såg Hallonbåtsflyktingen igår. Lättsam och rolig svensk komedi som uppfyller förväntningarna skulle jag säga och den kvalar in som sevärd :)
 
Django Unchained gick på tv inatt så var tvungen att se den för typ 20 gången haha. Såg den på bio 2 gånger, så mycket gillade jag den.
 
Tjejen hade inte sett the Big Lebowski så det blev lite folkbildning hemma i stugan. Den håller fortfarande toppklass!
 
Såg första 20min av Nightcrawler, sen orkade jag inte vara uppe längre. Men det jag såg var jävligt genomgående övertygande. J.Gyllenhaal mycket slemmig och mörk figur. Undrar hur detta kommer fortsätta... Satsar på nästa 20 ikväll
 
Tillbaka
Topp