• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

dauit

Panerai
2-Faktor
För en som har kollat igenom Entourage serien kanske fyra gånger var Entourage filmen en fin återblick. Ett värdigt slut.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Awakenings med Robert De Niro & Robin Williams. Detta är en av de bättre och absolut läskigaste film som jag har sett. Rekommenderas helt klart att se.
http://www.imdb.com/title/tt0099077/

MV5BNzQ3MjkxNjM0MF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTMzMjk3OA@@._V1_SX214_AL_.jpg
 

Edin

Panerai
Ooglade in Sicario igår. Helt klart sevärd men rekommenderar inte att komma försent för att man suttit och sipprat whisky innan..
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Tomorrowland igår, visste inte vad det var för någon, hoppades på sci-fi, men det blev lite mycket julkalender. Lättsmält iaf
 

Räven

Cartier
Black Mass. Den får betyg tre av fem möjliga. Filmen kantas av habila skådespelare och en intressant bakgrundshistoria, men lyckas egentligen inte förmedla något. Huvudkaraktären är onyanserad och Depp fungerar inte alls i rollen. Hans agerande påminner om någon som spelar en skådespelare och inte försöker gestalta en karaktär.
Som grädde på det sura moset bär en utav huvudkaraktärerna en DJ, men med urskruvad krona;)

Kolla på The Departed istället.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Nya Terminator var sådär, man märker verkligen att Arnold är gammal nu. Det var ändå kul att få se honom som Terminator, än en gång.

Tomorrowland var en schysst popcorn-film. Coola effekter. Blev även impad av en av barnskådisarna som spelade Athena.

Entourage. Kul att få se gänget igen, men det kändes mest som ett längre avsnitt, med en massa cameos från olika kändisar. Det var ändå ett bra avslut på serien.
Victory!
 

Greven

Audemars
Sist på bollen men sett Mad Max: Fury Road och jeflar viken bra film! Till saken hör att jag som ung tyckte de första två Mad Mad-filmerna var riktigt bra, och jag tycker de lyckats att göra Fury Road till en nyskapande film en ändå med samma känsla som ursprungsfilmerna från -79 och -81.
 

mega

Rolex
The Martian igår. Bra skådisar, bra handling, grymma scener och snyggt filmat. Asbra rulle. 10 poäng. Är helt klart kandidat på topp-tio inomvsci-fi genren. Tänkte skriva topp-fem men ångrade mig snabbt, konkurrensen är stenhård.

images.jpg
 
Topp