Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med till 100%The Wrestler. Min fru gick efter häftapparatscenen. Kan man klara av den kulminerande scenen så blev filmen rätt så bra - om än... tragisk.
Interstellar var så jävla grym på bio!!
En av de bästa filmerna som finns
Bra film. Laurence Olivier var väl typ döende under inspelningen.Har nyss upptäckt att Paramount + som ligger som Play-tjänst hos ComHem har en del filmer. Har precis sett klassikern Mataronmannen med bland annat Dustin Hofman och Roy Schneider. Man kan väl utan att överdriva slå fast att trailer-skapandet har utvecklats en del sedan 1976
Bra film. Laurence Olivier var väl typ döende under inspelningen.
Ja han var svårt sjuk i cancer och redo att dö men lyckades överleva.Blev tvungen att googla lite och läser att han gick bort 1989, men var han sjuk under inspelningen? Det finns mycket bra 70-talsfilm och bara bilderna/vyerna över New York gör det värt att titta på Maratonmannen. Det hade varit fantastiskt att ha fått vara där då
Man blir lite frustrerad att Hoffman inte fyller fickorna på slutet. Det hade han åtminstone ha kunnat unna sig Om inte annat för att göra gott./SPOILER]
Här är ett foto från -72....undrar vad det är för klocka? C-case i alla fall.
Håller med. Absolut inte en perfekt film (vilken är det?) men galet underhållande med sjukt imponerande hantverk. Undrar hur många gånger det manuset skrevs om innan man hittade rätt balans med alla karaktärer och händelser?Såg Avengers Infinity wars ikväll. En mkt bra film! Med tanke på hur stor filmen är med så många karaktärer, så fick de till det bra. IMDB 9/10.
Jääääävlar. Snacka om inavel.Filmen om denna minst sagt speciella individ
Vem är detta?Filmen om denna minst sagt speciella individ
Florence Foster JenkinsVem är detta?
Jag tycker den var helt ok faktiskt. Inte så mycket anknytning till första men jag tyckte nog nästan om denna mer.Sicario 2? Bra?
Har sett mycket film&tvserier.
Ett intressse utöver klockor, bilar brudar och sprit.
Men hur tänker ni när ni betygsätter?
Såg Deadpool2 på bio för ett tag sen. Som en action-komedi skulle jag ge den 7-8/10, men gemfört med alla andra genres kanske en 5-6/10.
Så hur betyg sätter ni?
Tyckte den va ganska bra. Men den va inte lätt art greppa. Många subtila grejer.Såg filmen Heriditary på bio häromdagen.
Efter att ha läst alla recensioner så var ju förväntningarna höga minst sagt. Speciellt då jag verkligen gillar skräckfilmer.
Tyvärr var detta något av det sämsta jag sett på bio någonsin. Första timmen byggde upp rätt OK även om den var extremt långsam, för att sedan haverera fullständigt till den mest menlösa smörja jag sett.
Skådespel var OK i bästa fall, speciellt av den lilla flickan och morsan. Men storyn var bara för dålig/tramsig.
Den får 1 av 5 äpplen av mig.
Näe. Hört att den är värdelös oxå. Hoppar definitivt den.Såg filmen Heriditary på bio häromdagen.
Efter att ha läst alla recensioner så var ju förväntningarna höga minst sagt. Speciellt då jag verkligen gillar skräckfilmer.
Tyvärr var detta något av det sämsta jag sett på bio någonsin. Första timmen byggde upp rätt OK även om den var extremt långsam, för att sedan haverera fullständigt till den mest menlösa smörja jag sett.
Skådespel var OK i bästa fall, speciellt av den lilla flickan och morsan. Men storyn var bara för dålig/tramsig.
Den får 1 av 5 äpplen av mig.
Äh, ge den en chans! Om man hänger med i storyn är den bra, annars kan jag förstå den blir rörig/konstig.Näe. Hört att den är värdelös oxå. Hoppar definitivt den.