ScubaKing
Guld
Är det bara jag som tyckte att jokern var lite långtråkig?
Jag hade inte tråkigt en sekund på den, årets mest omskakande film.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara jag som tyckte att jokern var lite långtråkig?
Yepp....Aguirre?
Nej fyfan. Kul att du nämner Fitzcarraldo och Aguirre, mina absoluta favoriter bland weird pretto rullarYepp....
Kinski, fantastisk men man vill ju inte direkt hänga med honom..
Rev av nya Lejonkungen på en flygning nyligen och den var helt okej.
Fascineras mest av hur långt datoranimeringen kommit och hur realistisk den blivit.
Rambo last blood... S å j ä v l a d å l i g !
+++++The Irishman. Satan vilken helkväll!
Fick stänga av halvvägs för att jag höll på att somna.The Irishman. Satan vilken helkväll!
Snabbspolade halva filmen. Så jäkla seg.Fick äntligen möjlighet att avnjuta denna.
Skön rulle, precis som jag hoppats.
Kom igen!Fick stänga av halvvägs för att jag höll på att somna.
Bra skådisar men tempot, jösses! ZZZZZzzzz....
Snabbspolade halva filmen. Så jäkla seg.
Sista 10-15 kände man igen Quentin.
Kan tillägga att mitt attention span verkar ha krympt med åren.
Försökte se Avengers: Endgame men den var också seg.
Jag gillade Gudfadern men det är nog 30 år sedan jag såg den första gången så mina krav har ökat med årenKom igen!
Sticker ut hakan lite men nu låter du som kidsen som mest är vana att se klipp under 3 min i dubbla hastigheten på youtube!
Gissar att klassikern ”Gudfadern” från -72 som rankas hyfsat högt inte är din typ av rulle?
Kanske är helt fel ute i ditt fall och förmodligen är det en generationsfråga men skulle vilja påstå att många av dagens kids inte klarar av att hålla fokus och uppskatta någon som helst konstform; film, teater, opera, balett eller en Luciakonsert som är längre än 20-30 min.
Men för komma tillbaka till film så tycker ”Det sjunde inseglet” kan vara lite seg...