Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du Hardcore Henry på Netflix?”Hardcore”
Edit: Herrejävlar
Yes!Menar du Hardcore Henry på Netflix?
Skriv det då jag har lagt till den på min lista å ser fram emot att se den.
Helt klart ett mästerverk vågar jag säga. Klippt på ett sätt som i princip gör att filmen är en enda lång scen. Mycket gore, så håll i dig.Skriv det då jag har lagt till den på min lista å ser fram emot att se den.
Ja den är så KASS!Ska kolla Skyscraper snart. Är den så kass man kan tro eller underhållande?... vänta säg inget.
Tur att jag valde Alien Covenant istället. Den MÅSTE ju va bättre?Ja den är så KASS!
Tur att jag valde Alien Covenant istället. Den MÅSTE ju va bättre?
Ja fy fan ja får mardrömmar av båda två. Vilka jävla skitfilmer!Lite bättre, men det är inga stora steg vi talar om.
Ja fy fan ja får mardrömmar av båda två. Vilka jävla skitfilmer!
+1 på Winters Bone. Kolla även Leave no trace av samma regissör, fanns på Netflix tidigare.Vill du se en riktigt bra film så kolla Winter`s Bone. Den är grym.
Filmen A Prophet är riktigt bra med.
Wolf’s Call / Vargens Sång / Netflix
Lätt topp-tre i år, kolla in.
Såg den igår. Blev fasen känslosam.Sista andetaget
https://www.svtplay.se/video/23997615/sista-andetaget
Mättnadsdykning i Nordsjön som går fel.
Riktigt bra dokumentär!
För mig som skulle klara 2 minuter i en tryckkammare var den riktigt obehaglig!Såg den igår. Blev fasen känslosam.
Ruggigt!
Nu sett den. Gör nästan ont fysiskt att titta...Sista andetaget
https://www.svtplay.se/video/23997615/sista-andetaget
Mättnadsdykning i Nordsjön som går fel.
Riktigt bra dokumentär!