Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ogift fungerar bra. Har man barn så bör man fundera en gång till.Gifta? Trodde man gjorde sånt på 1800-talet?
Ogift men lycklig och fortfarande kär, efter 17 år tillsammans![]()
Pateken köpte du väl ganska nyligen? Utgår från att du är nygift då och säger grattis!Mörkblå kostym och PP Aquanaut.
Bra val med Aqualand!!!! När jag gifter om mig så ska också ha en sån!CitizenAqualand
Svart 007 kostym
Yes! Nygift. Höstbröllop. Tackar så mycket!Pateken köpte du väl ganska nyligen? Utgår från att du är nygift då och säger grattis!
En klassiker!!!!Bra val med Aqualand!!!! När jag gifter om mig så ska också ha en sån!
Själv tog jag på mig det mest exklusiva och lyxiga jag hade:
![]()
Yes! Nygift. Höstbröllop. Tackar så mycket!Aquanauten passade bättre än BP till kostym då jag inte har någon dressare.
TACK! Nä inte riktigt än. Blir knepigt med barnen o så. Vi tar det till våren kanske.Grattis! Höstbröllop är fint. Bröllopsresa på gång?
Klocklös, hyrd jaquette.
Ogift fungerar bra. Har man barn så bör man fundera en gång till.
http://www.dn.se/ekonomi/sambos-med-barn-bor-gifta-sig/
Att gifta sig handlar ju aldrig om juridik. Det är en känsla och ett statement.
Mekaniska klockor är också överskattade och gammalmodiga för övrigt...
Vad är det för modell?Vinterbröllop, snö, alla gäster i frack inkl jag själv. Bröt mot etiketten och bar morfars gamla Omega. Kändes bra att även om han inte var med så var en del av honom med iaf.![]()