Filip Dudeson
Basic
910 Anniversary rattrapante med column wheel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool som fan brandmans klockan! Såg en på GTG men aldrig postats här.Tycker EZM7 är jäkla cool. Lyckad implementering av färgkaos. Har vi någon på forumet?
Riktigt schysst! Gillar balansen mellan svarta och röda detaljer. Får man fråga vad en sån går loss på i runda slängar?
910 Anniversary rattrapante med column wheel
Runt 55k.Riktigt schysst! Gillar balansen mellan svarta och röda detaljer. Får man fråga vad en sån går loss på i runda slängar?
Runt 55k.
Morr...skulle byta till gummi och vad händer, toppen på stiftet går av.
Nej, vad trist! Har hört av flera att bandstiften på U1 är rätt sköra. Märkligt med tanke på dess ambitioner som extremklocka.Morr...skulle byta till gummi och vad händer, toppen på stiftet går av.
Nej, vad trist! Har hört av flera att bandstiften på U1 är rätt sköra. Märkligt med tanke på dess ambitioner som extremklocka.
Min U1:a hälsar! Blir bara mer och mer förtjust i den här modellen. Har en EZM13 också men inser att för mig är U1 Sinns flaggskepp så nu har jag bestämt att EZM13 får lämna. U1 rules!
/Henrik
Det är stiftet på själva bandverktyget som gick rakt av. Bandstiften har hittills hållt, både till länk och gummi.
Din EZM13 är ju galet cool. Men håller med om att det är något speciellt med U1:ans enkelhet i kombination med tooligheten som gör den svårslagen.
Lume på Sinn, vilken nivå snackar vi här generellt?
Vilken besvikelse@Chuck 00.20...försvinner snabbt som sagt. Synd pyyyyyyttesvagt men inte tillräckligt med att det ska synas på bild tagen med IPhone. Lite tråkigt, för det skulle passa klockans karaktär bättre med en monsterlume.
RastamanTycker EZM7 är jäkla cool. Lyckad implementering av färgkaos. Har vi någon på forumet?
Någon här som skulle kunna ge mig lugg-lugg måttet på en u1a ?!
Är rätt sugen men har rätt små handleder..
De använder ju super luminova på alla modeller precis som de flesta andra klocktillverkare så...Vilken besvikelse
Testar i stort sett alla klockor första natten genom att ställa larmet på 03:00 och se ifall det finns en skymt av lumen. Utan nån uppladdning direkt innan sångdags. Undrar om detta gäller alla SINNs modeller?
Men din klocka är uberfin ändå
103, manuell, plexi, tritium. Mumma!
103, manuell, plexi, tritium. Mumma!