Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar min 103 Classic:
Elegant å jävligt tuff!Gillar min 103 Classic:
Kan bara hålla med där, dock har jag ingen själv men håller ögonen öppna efter nått beggat.Alla borde ha en 556a
Kul att du skriver 556a men visar 556i . Håller dock med om att det är en grym allrounder. Är lite sugen att skaffa den nya med brun tavla.Alla borde ha en 556a
Så jävla tuff dykare!Tycker fortfarande att U1:n är svårslagen. Skulle vara @yonsson's 103:a som skulle konkurrera alternativt EZM 3/13.
Den där är otroligt fin! Har inte så stenbra koll på Sinn men skulle gärna klämma på en. Känns som schyssta beaters till schyssta priser. Kanske får bli en sväng förbi forumssponsorn @ERIKSON URHANDEL under veckanTycker fortfarande att U1:n är svårslagen. Skulle vara @yonsson's 103:a som skulle konkurrera alternativt EZM 3/13.
U1, UX, 103 säger jag. Gillar min skarpt. EMZ3 har jag nu provat och avfärdat, alldeles för liten.Tycker fortfarande att U1:n är svårslagen. Skulle vara @yonsson's 103:a som skulle konkurrera alternativt EZM 3/13.
Vafalls! EZM3 är precis lagom stor! @yonsson, du har ju glassat runt med GS i strlk 39, eller var det 38, om jag inte minns fel. EZM3:an spränger ju 40-vallen. Boom!U1, UX, 103 säger jag. Gillar min skarpt. EMZ3 har jag nu provat och avfärdat, alldeles för liten.
39mm var GMT GSen om det är den du menar men en dykarklocka på 40mm upplevs ju väldigt liten. Vet att många gillar det men jag tyckte emz3 kändes väldigt liten.Vafalls! EZM3 är precis lagom stor! @yonsson, du har ju glassat runt med GS i strlk 39, eller var det 38, om jag inte minns fel. EZM3:an spränger ju 40-vallen. Boom!
Precis. Det var den jag tänkte på. Du skrev med glädje att den var 39 och jag tyckte att det lät pyttelitet. Men med tiden har jag börjat gilla något mindre stora klockor, och när jag landade EZM3:an kände jag whoaw, vilken lagom stor klocka! Men å andra sidan har jag bara 17,5 cm handled. Så jag tycker storleken är ypperlig.39mm var GMT GSen om det är den du menar men en dykarklocka på 40mm upplevs ju väldigt liten. Vet att många gillar det men jag tyckte emz3 kändes väldigt liten.
Smaksak såklart, har haft dykarklockor på både 47,44,42,40 och 38mm.Precis. Det var den jag tänkte på. Du skrev med glädje att den var 39 och jag tyckte att det lät pyttelitet. Men med tiden har jag börjat gilla något mindre stora klockor, och när jag landade EZM3:an kände jag whoaw, vilken lagom stor klocka! Men å andra sidan har jag bara 17,5 cm handled. Så jag tycker storleken är ypperlig.
Börjar bli dags att flippa den där va?
Sinn 103, snart landar nog länken.
Ouf, nice! Är riktigt svag för klockor med liknande logotyper/anknytning (statsvapen, militär etc.)Snubblade över denna pjäs, coolt med Bavariska polis helikopter enheten!
Inte riktigt än, vill gulla med den lite på länk först. Gillar ju klockan dessutom. Till sommaren kanske.Börjar bli dags att flippa den där va?
Sign me up!Inte riktigt än, vill gulla med den lite på länk först. Gillar ju klockan dessutom. Till sommaren kanske.
vridringsinlägget är i safirernas med lume. Knapparna du nämner är behandlade med nån "hård coating" på redan tegimiterade tryck knappar. En riktigt hård modell!Giller knapparna på denna. Integrerade på samma sätt som Tutima.
Witti på timefactors.com postade bilder på denna 144 st sa
Riktigt fin modell
1700€