så länge jag ser tiden när det är mörkt på natten så är jag glad. Seiko har levererat bäst av alla klockor jag ägt hittills.De använder ju super luminova på alla modeller precis som de flesta andra klocktillverkare så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
så länge jag ser tiden när det är mörkt på natten så är jag glad. Seiko har levererat bäst av alla klockor jag ägt hittills.De använder ju super luminova på alla modeller precis som de flesta andra klocktillverkare så...
Sluta retas Men hur är det nu, har du inte fått länken än eller har jag helt missat att den har kommit?
@Clark Kent
Den har kommit (efter typ 2 månader) men passformen var inte direkt 100, @ERIKSON URHANDEL inväntar svar från Sinn på om detta är OK. För över 2000kr vill man ju att det ska bli snyggt. Kör på läder så länge.
Nice, har den blank tavla?
Japp! 103 Classic 103.150 är det.Nice, har den blank tavla?
@Clark Kent
Länken kommer gå i retur. Enligt Sinn finns det vikta ändlänkar som passar men de passar inte denna länk och de är dessutom "out of stock". Så kontentan är att det borde GP ha länk till denna men det går inte, i alla fall inte just nu.
Jag vet, men jag trodde de hade matt tavla. Riktigt coola är de!Japp! 103 Classic 103.150 är det.
Den är limiterad till 100 st. Riktigt snygg
Har faktiskt aldrig riktigt fastnat för någon Sinn.
Men denna dök upp i mitt flöde, och jag kan liksom inte riktigt tycka att den är särskilt ful...
http://www.acquiremag.com/style/sinn-240-c-chronos
Det är väl en ganska känd taktik att få presumtiva kunder till ett snabbare beslut. Men prishöjningar är väl inte alldeles ovanliga å andra sidan.Någon som vet om det stämmer att Sinn ska höja priserna i september?
Eller var det bara ett försök av en handlare att få mig köpa en snabbt
Jag har aldrig gillat siffror! Men på denna klocka blir det bra på något sätt...Siffror för min del.
Är jättenära att köpa en sådan
Gaah! Jag tittar på den med. Men dem nya känns lite för röriga. Dem tidigare med index kändes renare...Siffror, men spara lite till och köp 103:an istället
Index104 st sa.
Index eller siffror?
Vilken föredrar ni?
(Bilder från nätet)
Sinn ezm3 (stulen bild)
Stort tack!Bilden visar 3F om man skall vara petig, och det skall man ju ;-)
Här ett inlägg där ezm3 och ezm3f jämförs http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=2157120&rid=0#msg_7025362
Var lite tveksam till den där först. Men jäklar vad läcer den ändå är! Bilder var riktigt fina också
Tack!Var lite tveksam till den där först. Men jäklar vad läcer den ändå är! Bilder var riktigt fina också
Edit: Snart är jag också med i Sinnklubben!
Har köpt en så gott som ny U1:a begagnat. Funderar dock på att köpa en eller två gummin till den. Då kunde det absolut vara trevligt med en gtg.Tack!
Jasså spännande...ska du komma ner och handla i Sumpan, då kanske vi ska ha en mini GTG?