• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken Sinn gillar ni bäst?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sluta retas :) Men hur är det nu, har du inte fått länken än eller har jag helt missat att den har kommit?
image.jpeg

Den har kommit (efter typ 2 månader) men passformen var inte direkt 100, @ERIKSON URHANDEL inväntar svar från Sinn på om detta är OK. För över 2000kr vill man ju att det ska bli snyggt. Kör på läder så länge.

image.jpeg

Den har kommit (efter typ 2 månader) men passformen var inte direkt 100, @ERIKSON URHANDEL inväntar svar från Sinn på om detta är OK. För över 2000kr vill man ju att det ska bli snyggt. Kör på läder så länge.
@Clark Kent
Länken kommer gå i retur. Enligt Sinn finns det vikta ändlänkar som passar men de passar inte denna länk och de är dessutom "out of stock". Så kontentan är att det borde GP ha länk till denna men det går inte, i alla fall inte just nu.

Någon som vet om det stämmer att Sinn ska höja priserna i september?
Eller var det bara ett försök av en handlare att få mig köpa en snabbt

Skulle en klock-nasare börja snacka om att priserna kommer höjas för att få mig att köpa snabbare skulle jag svara; Tack, då köper jag nog begagnat eller via en gråhandlare som annonserar på Chrono24.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp