Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mina nuvarande!
Gillar dom starkt.
Quartzen med anti terror polisens logga på
Denna?
Grymt cool!
Säljs denna modell fortfarande? JAg hittar den inte på Sinns hemsida. Snyggaste panda jag sett...Kronograferna är snygga. Den här är inte dum alls!
Säljs denna modell fortfarande? JAg hittar den inte på Sinns hemsida. Snyggaste panda jag sett...
Sålde slut rätt fort. Klämde på en hos Eriksons Urhandel förra sommaren. Riktigt fin och klart värd att leta upp om man gillar.Det har gjorts en liknande på senare dagar med beteckningen Sinn 103 classic, limiterad till 500 st.
Sålde slut rätt fort. Klämde på en hos Eriksons Urhandel förra sommaren. Riktigt fin och klart värd att leta upp om man gillar.
Coolt. Dyker tydligen fortfarande upp. Hos Sinn är de slut sedan länge. Tycker förövrigt den är riktigt prisvärd.
Riktigt cool den där!Snygg som fan!!
Snygg som fan!!
Min 556 är jag otroligt nöjd med. Det kanske ni förstår... Skulle vilja prova länken dock.
Länken kostar 2800 hos erikssons. Blir ju lite sjukt när man köpt 556an begagnad för 4000:-Har den med länken, den är riktigt skön och snygg tycker jag.
Min 556 är jag otroligt nöjd med. Det kanske ni förstår... Skulle vilja prova länken dock.
Det dyker upp en hel del beggade Sinn på TZUK. Kolla ebay.de också, för där kommer de upp ganska ofta.
Jag har aldrig ägt en Sinn, men har klämt på 556 och UX.
556an är tyvärr lite för liten för mig.
UXen, tycker jag är riktigt cool. Gillar utseendet skarpt och även det faktum att man kan se urtavlan bra i alla vinklar. Självklart gillar jag även att den klarar 5000 meter. Det är en av de väldigt få batteridrivna klockor jag skulle kunna tänka mig.