Hehe, gör det. Roligt när någon citerar gamla inlägg. Jag har ändrat mina tankar en hel del sedan dess och även ägt en Sinn.Ser ju ut som jag bör testa med ett nato på min 556 i sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, gör det. Roligt när någon citerar gamla inlägg. Jag har ändrat mina tankar en hel del sedan dess och även ägt en Sinn.Ser ju ut som jag bör testa med ett nato på min 556 i sommar
+1 Den där är väldigt fin! Årsmodell?356 med plexi är jäkligt kul har jag kommit på
Tackar!+1 Den där är väldigt fin! Årsmodell?
Var det den som låg ute på Köp & Sälj alldeles för länge?356 med plexi är jäkligt kul har jag kommit på
Det stämmer, riktigt fint och komplett exemplar som dessutom kom med båda länkarnaVar det den som låg ute på Köp & Sälj alldeles för länge?
Bra deal i sådana fall.
En Sinn 857(utan UTC) med slållänk och svart gummiband står på min önskelista. Jag tycker att den är otroligt ren och snygg. Den hade varit ännu snyggare utan datumet. jag förstår inte varför alla tillverkare envisas med att klämma dit ett fult datumfönster
En bild när jag provkör en 857:a hos "Erikson Urhandel" i Sundbyberg
/Roger
Jag tycker U1án är klockren desígnmässigt och bryter av mot övrigt man har i lådan .
Tyvärr för stor och hög för närvarande så det blir inget köp.
bild stulen från watchuseek.com
/j
Absolut! Har inte lagt märke till den. Trots att jag borde gått igenom hela sortimentet påKolla in u200 som är 37mm
Listade som återförsäljare på sinn.de så dom är nog AD.Inte ofta man hittar Sinn online, hamnade på sidan i ett annat ärende..
http://www.jurawatches.co.uk/collections/sinn-watches
Gråhandlare?
provar länken... den är ganska trevlig den med... (dubbelpost)
Sinn 101 - hands down
Men denna skulle funka också!
Du är skyldig mig en Sinn 101 el 103 eftersom du vaskat "mitt" Heuerspänne
http://www.chronotime.ch/7201/48801.html
Kollade på O&W häromdan, lite lika men det är inte plexi tyvärr.
Lägg ägg, jag ska fortsätta vaska grejer.. Kan du hitta en 101 till mig ?
Finns en repig 103 från Japan på eBay under 10'.