• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken var din första bild på KS?

S

Staafen

Guest
Efter några dagars vab med sonen börjar tristessen tillta och jag kikade tillbaka på mina gamla inlägg. Klockintresset har funnits länge men blev medlem först 2017 så det gick snabbt att gå tillbaka bland inläggen till dagen då vansinnet startade. 😄

Det här är min första bild på KS, 11 November 2017. 16610an köpte jag 2010 och den finns fortfarande kvar!

Hur ser er första bild ut och har ni kvar klockan?

Screenshot_20201112-142329_Samsung Internet.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Kul trådstart. Fick gå långt långt bak i arkivet för att hitta första bilden... Oktober 2012

Klockan har jag kvar! (Och numera har jag bättre kamera och fotograferar inte i farten..)

bild-2.jpg
 
Senast ändrad:
S

Staafen

Guest
5 år och 2 månader sedan :) Klockan på bilden är såld, men har efter det fått en likadan av en god vän och som är en keeper for life.

IMG_6104.jpg
Härligt att du fick en likadan och att det blir en keeper!
Kul trådstart. Fick gå långt långt bak i arkivet för att hitta första bilden...

Klockan har jag kvar! (Och numera har jag bättre kamera och fotograferar inte i farten..)

bild-2.jpg
Det är lite extra roligt att se bilder där man har fått gå tillbaka längre i tiden. Även roligt att du länkade till inlägget, det missade jag! 😃
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Min första bild i mitt första inlägg den 29/12 2016. Detta var vad som fanns i klockväg på den tiden.
Gick med här eftersom jag började sukta efter en Rolex Sub precis som alla andra.
Det gick nästan vägen (det blev en Sea-Dweller istället) och sen dess har några olika klockor kommit och vissa har fått gå igen.
Kul trådstart!
1605193918913.jpeg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tyvärr har förstörde ju photobucket typ alla gamla bilderna när de bestämde sig för att ta betalt. Klockan var såld när jag lade upp bilden. 8 år sedan.

DSC01005.jpg


Första på klocka jag ägde och jag har båda kvar:
SNC16605.jpg

 
Topp