Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samlingen ser minst sagt lite annorlunda ut idag än på bilden!Mitt första inlägg var på fyra klockor i ”Ny på forumet” tråden.
![]()
Ser att jag redan då bara gillade svarta urtavlor.
Bara en kvar...
Klockor kommer och går men Monaco består!Mitt första inlägg var på fyra klockor i ”Ny på forumet” tråden.
![]()
Ser att jag redan då bara gillade svarta urtavlor.
Bara en kvar...
Exakt! Man kan tycka vad man vill, men den består och består...Klockor kommer och går men Monaco består!
Riktigt rolig trådstart! Här är min första bild, som kom ut så sent som i januari iår. 2020 var året då klockintresset eskaleradeEfter några dagars vab med sonen börjar tristessen tillta och jag kikade tillbaka på mina gamla inlägg. Klockintresset har funnits länge men blev medlem först 2017 så det gick snabbt att gå tillbaka bland inläggen till dagen då vansinnet startade.
Det här är min första bild på KS, 11 November 2017. Suben köpte jag 2010 och den finns fortfarande kvar!
Hur ser er första bild ut och har ni kvar klockan?
![]()
Cool ju!19 december 2013 gjordes ett tafatt försök att steka med en Vulcain Cricket (tror jag) som @NiklasArvid fixat. Borde ha tidigare bilder men hittar inte
![]()
Wow, den där var ju lite trevlig! Osäker på om jag sett den tidigare.Lucia 2012.. Inte bra att gå igenom gamla inlägg.. Finns en väldig massa dåliga försäljningar man lyckats förtränga som seglar upp till ytan igen. Just denna speedy var ändå lite ball!
![]()
40 klockor på mindre än tre år..men...men...hur fasen har du hunnit med detFörsta bilden för drygt tre år sedan. Fick Certinan av min fru 2015 och var owg med den tills våren 2018, därefter har det flutit förbi exakt 40 klockor
![]()
Cool! En From Moon to Mars borde man ha skaffat innan de drog ivägLucia 2012.. Inte bra att gå igenom gamla inlägg.. Finns en väldig massa dåliga försäljningar man lyckats förtränga som seglar upp till ytan igen. Just denna speedy var ändå lite ball!
![]()
40 klockor på mindre än tre år..men...men...hur fasen har du hunnit med det![]()
Köpa klockor i grossistförpackning!Haha, har blivit en del bulkköp från Japan samt loppishoards genom åren, bytt en del också![]()