Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I tråden "Hur man gör ett fickur av ett armbandsur"10 september 2013
![]()
Hehe nej då, dagen loppisfynd.I tråden "Hur man gör ett fickur av ett armbandsur"![]()
Det såg ut att vara ett trevligt fynd måste jag säga!Hehe nej då, dagen loppisfynd.
Absolut, det var den som gjorde att hela galenskapen började.Det såg ut att vara ett trevligt fynd måste jag säga!
Vilket roligt sammanträffande! Grattis till 1000 inlägg!Inlägg nr 1000 blir samma som inlägg nr 1, 29 dec 2018![]()
Vilket roligt sammanträffande! Grattis till 1000 inlägg!
Bättre sent än aldrig och välkommen hit!Min första bild/ post kom så sent som i tisdags.
Tack för det!Bättre sent än aldrig och välkommen hit!![]()
Roligt att du gillar tråden! Bara att gå ner till närmsta tobak och sedan logga in på Tradera!Kul trådmin första var 4:e november 2014 en longines sport chief 1965, blev genast sugen på vintage och cigarr när jag såg bilden. Har tyvärr inte kvar den längre.
![]()