Gentle_Giant
Silver
Ja.. Rolig utgåva! Knappt använd och med box, tygmärken och hela faderullan, pröjsade och sålde lite senare för omkring 20 lakan om jag inte missminner....Cool! En From Moon to Mars borde man ha skaffat innan de drog iväg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.. Rolig utgåva! Knappt använd och med box, tygmärken och hela faderullan, pröjsade och sålde lite senare för omkring 20 lakan om jag inte missminner....Cool! En From Moon to Mars borde man ha skaffat innan de drog iväg
Köpa klockor i grossistförpackning!
En helt ny nivå och alldeles för högt upp för mig![]()
Det vore roligt att se fler gamla rävar gräva I arkivet!
@Affe @Stroboman @jabla @Rum Runner @Fixxxer @RicVin @laketwig mfl.
Haha, roligt skrivet och trevlig klocka!...en av de första iaf från 4 sept 2012... och forumet är så nyfött att det knappt är hemma från BB än...
Klockan är en riktig rishög, 5512 med blekt tavla och vridring och ett servicebehov som ett VVS-system i tredje världen...
Bandet är ett suveränt välpassande hembygge av @Aurum från ett skrivbordsunderlägg i Hajskinn...
![]()
En platt spjutförsedd haj. På den gamla goda tiden då jag trodde nya forumet var ett troll och jag orkade stå i studentbadrummet och slipa ner sköldarna med Dremel....en av de första iaf från 4 sept 2012... och forumet är så nyfött att det knappt är hemma från BB än...
Klockan är en riktig rishög, 5512 med blekt tavla och vridring och ett servicebehov som ett VVS-system i tredje världen...
Bandet är ett suveränt välpassande hembygge av @Aurum från ett skrivbordsunderlägg i Hajskinn...
![]()
M90 tropik? Schysst klocka att bära i tjänst! Köpte min första Breitling efter att jag skrapade ihop lite deg i Bamako år 201418 augusti 2013
![]()
Bilden tror jag är tagen i Bamako... Den finns kvar i min ägo och är fortfarande en av mina favoriter
Det vore roligt att se fler gamla rävar gräva I arkivet!
@Affe @Stroboman @jabla @Rum Runner @Fixxxer @RicVin @laketwig mfl.
Roligt med en 16570, det är en av mina favoriter! 1991 måste vara bland första åren den gjordes?Första bilden 2015, ett numera inslitet ur som trots mkt stryk alltid gått perfekt. Klar keeper. Annars är det vintageur som fångar mitt intresse mest. Rollen är från 91.![]()
![]()
Roligt att Pannan finns kvar i samlingen!14 Maj 2015 (har den på mig idag faktiskt)
![]()
9 Mars 2019. Hade precis bytt klocka med @gabriel b Inte mindre än ca 40 klockor har kommit och gått sedan dess. Många SKX och Turtle har det blivit. Fortfarande Seiko i majoritet i samlingen![]()
![]()
![]()
Det är helt galet. Men ångrar nog bara en, eller kanske två, eller treJädrar, det är bra jobbat! 40 klockor på knappt två år är inte dåligt, eller vad säger du @Dr. D?
Gäss!M90 tropik? Schysst klocka att bära i tjänst! Köpte min första Breitling efter att jag skrapade ihop lite deg i Bamako år 2014
Har du kört glamourfilter Lorden?Det här var min första klockbild och klockan Har jag fortfarande kvar. Telefonen som jag tagit kortet med har jag inte kvar![]()
![]()