• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Vintage Squale. Dock fel visare?
icizgk.jpg

http://www.ebay.com/itm/OROLOGIO-VI...733739?hash=item1a0a86756b:g:nlMAAOSwp5JWZ-tt

Senast ändrad:
Om det är hittepåvisare då? :D
Nej men den ser väl ut att ha fått ny lume på tavla och visare? Sedan om tavlan har originaltryck vet jag inte?

Edit: Men jag kanske är helt ute och cyklar...
Gamla hittepåvisare med korrosion på...
Den och Pontiacen har riktigt dåliga tryck. Utan att ha koll på hur originalet ser ut, lite chansning mao, skulle jag säga att Benrusen har ommålad tavla.
Kladdigt men still... cool... Om det påverkar priset i auktionen så den blir billig skulle jag kunna leva med den :)

Den och Pontiacen har riktigt dåliga tryck. Utan att ha koll på hur originalet ser ut, lite chansning mao, skulle jag säga att Benrusen har ommålad tavla.
Nu sitter jag med mobilen, men det är inte bilderna som är lite ludna? De andra bilderna ser knivskarpa ut jämfört med ff a Pontiacen men även Benrus:en. o_O

Om det är hittepåvisare då? :D
Nej men den ser väl ut att ha fått ny lume på tavla och visare? Sedan om tavlan har originaltryck vet jag inte?

Edit: Men jag kanske är helt ute och cyklar...

Benrus texten kan jag hålla med om ser lite tjock ut.
http://www.watchprosite.com/?page=wf.forumpost&fi=17&ti=717643&pi=4681743
Kan ju också vara ett premiumfel å inte ommålad tavla:):). Om nån är sugen på den är det nog bra att fråga säljaren om man vill vara helt säker.

Sky Chiefen har jag på min spanlista... Samtidigt har jag fått för mig att en Speedy kan vara kul att ha eller en annan krono som jag har spanat in som ni kan glömma att jag tipsar om här... mohahaha:wtf::wtf::wtf:

Tillbaka
Topp