Inte den mest övertygande verifieringen men försåt varför den gick dyrt. Är den tavlan äkta är det pinsamt att Longines släppte igenom ett så dåligt tryck. Verkar inte heller ha någon swiss markering?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte den mest övertygande verifieringen men försåt varför den gick dyrt. Är den tavlan äkta är det pinsamt att Longines släppte igenom ett så dåligt tryck. Verkar inte heller ha någon swiss markering?
Håller med att det ser kladdigt ut men overall design är ju charmig med 3,6,9, loggan och pilvisare. Om det bara hade varit indexen som va lite svampiga och loggan crisp i gilt hade det vart betydligt bättre. Plastringen osar skräpdykare från sent sextiotal. Finns ju roligare klockor för de pengarna helt klart!Inte den mest övertygande verifieringen men försåt varför den gick dyrt. Är den tavlan äkta är det pinsamt att Longines släppte igenom ett så dåligt tryck. Verkar inte heller ha någon swiss markering?
Fonten på tavlan stämmer inte och det är första gången jag sett den med "automatic" under loggan. Min första tanke var att den fått lite extra lume och då också på loggan.Sjukt, är ens tavlan äkta? Ser kladdig och udda ut. Sedan känns en plastvridring sådär bra... Känns som årets sämsta köp.
Grym! 5min kvar... Hinner nog inte kolla upp så mycket som jag skulle vilja.
Har och har haft några liknande, men det har varit och är modell D060... @Herr_KattCool, @theargonaut har haft ett par stycken.
Någon här som knep denna? Auktionshuset uppskattade den till £600 - £800 och trodde alltså troligtvis att det var nyutgåvan.
Jag hängde med ett tag men den slutade på £3700 (£4600 inklusive avgifter).
Samma här, letade egentligen något annat men så snubblade jag över denna. Det ligger en till 7042 på chrono24 om du är sugen, bör ju ligga på mellan 60-80kShit, nu har jag väl inte letat aktivt, men det känns som att det är väldigt sällan de där kommer ut. Jag hade gärna haft en
Det kanske det var? Trist paketöppning i så fall...... Auktionshuset uppskattade den till £600 - £800 och trodde alltså troligtvis att det var nyutgåvan.
Haha ja, referensnummret (som för övrigt inte ens finns) som de angav indikerade på nyutgåvan men bilden säger annatDet kanske det var? Trist paketöppning i så fall...
Svettig prislapp. Då Kronometer Stockholm är liiite tuffare och mycket ovanligare borde min vara värd det dubbla? Ne, men seriöst är det faktiskt lite udda att de kostar så mycket? Bara att gilla läget.Samma här, letade egentligen något annat men så snubblade jag över denna. Det ligger en till 7042 på chrono24 om du är sugen, bör ju ligga på mellan 60-80k
Håller med och priserna varierar kraftigt. Jag har sett allt från under 60k till runt 100k.Svettig prislapp. Då Kronometer Stockholm är liiite tuffare och mycket ovanligare borde min vara värd det dubbla? Ne, men seriöst är det faktiskt lite udda att de kostar så mycket? Bara att gilla läget.
Håller med och priserna varierar kraftigt. Jag har sett allt från under 60k till runt 100k.
Tror dock det är trendpriser som påverkats av nyutgåvan.
Är det en äkta nazi klocka ??
Bund band eller?Riktigt härlig, synd man inte kan bära dem på en bar handled.
55mm. Det är lite som att ha en hockeypuck på armen.Bund band eller?
Hehe kollade inte storleken55mm. Det är lite som att ha en hockeypuck på armen.
21 mm högt. 26 mm bandbredd. Smidig liten pjäs att få in under manschetten.Hehe kollade inte storleken
Så jävla tung! Synd att den är lite för stor för ens taniga handleder bara
Vem fan bryr sig om manschetten egentligen bara kötta på T-shirt sen är du hemma!21 mm högt. 26 mm bandbredd. Smidig liten pjäs att få in under manschetten.
Precis vad jag tänkte. Det måste vara därför de uppfann bund-banden!Bund band eller?
Fråga @Ako hur han gör med sin kromosomklocka55mm. Det är lite som att ha en hockeypuck på armen.
Satanigatan vad den var fin.Grym heuer 2446 pepsi på ebay:
http://m.ebay.com/itm/HEUER-Autavia...riginal-box-like-NOS-/181936636051?nav=SEARCH