• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Haha crap! Men samköp och sedan utlottning typ? @Maro @Anders Forsberg
Jag är inte orimlig! Låter skoj!
Men vad är egentligen rimligt att tro att den landar på?
Att köpa en klocka för, säg, 6.000kr är, i min värld, rimligare än att köpa en lott (som förvisso slår Bingolotto på fingrarna vad gäller vinstchans :)) för 2.000kr.
...eller rättare sagt, jag inbillar mig att det förstnämnda är lättare att ta upp med min bättre hälft! ;)

Att köpa en klocka för, säg, 6.000kr är, i min värld, rimligare än att köpa en lott (som förvisso slår Bingolotto på fingrarna vad gäller vinstchans :)) för 2.000kr.
...eller rättare sagt, jag inbillar mig att det förstnämnda är lättare att ta upp med min bättre hälft! ;)
Tror ni att den går så högt?

Hm där sa du iofs någonting :p Inte jättekul att köpa lott för 2k. Samköpa och ha en månad i taget kanske bara blir jobbigt egentligen. Hm, det känns ju trist om vi ska vara tre som driver upp priset :p

Hej hej på er, ny här.
Rakt på sak; sugen på en ovanlig och lite guldaktig vintage Rolex. hittade den här, vad tror ni? hur är det med serviceintervall och annat att tänka på vid köp av en 24 år gammal klocka? vad tycker ni om priset?
https://www.chrono24.se/rolex/datejust-cream-dial--oyster-band--id4060272.htm
4060272_xxl.jpg

tack för svar!

Ser nästan ut som en vanlig silvertavla, kanske lite åt champagnehållet. 25.000 kr är väl ungefär vad en sådan kostar på Klocksnack.

Var AP stannar prismässigt? Trodde inte den skulle få något bud...
Vet inte, får höra med er som kan innan jag lägger ut. Är ju typ inte medlem någonstans heller så får se hur det blir.
Chronotrader är ett bra ställe att börja på, annars har ju eBay en tendens att kunna ge bra pröjs, men avgifterna är inte att leka med...

Tillbaka
Topp