Sjobedan
Silver
Jag lyssnar.Haha va fan, kommer den gå för typ 50k nu alltså? Ska vi ingå partnerskap alla fyra och dela på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag lyssnar.Haha va fan, kommer den gå för typ 50k nu alltså? Ska vi ingå partnerskap alla fyra och dela på den?
Aha, inte mer? Men dåså... Du behöver du inte vara med längreEn miljard, minst!
Haha crap! Men samköp och sedan utlottning typ? @Maro @Anders ForsbergAha, inte mer? Men dåså... Du behöver du inte vara med längre
Det låter som en kul grej!Haha crap! Men samköp och sedan utlottning typ? @Maro @Anders Forsberg
Jag är inte orimlig! Låter skoj!Haha crap! Men samköp och sedan utlottning typ? @Maro @Anders Forsberg
Tror ni att den går så högt?Jag är inte orimlig! Låter skoj!
Men vad är egentligen rimligt att tro att den landar på?
Att köpa en klocka för, säg, 6.000kr är, i min värld, rimligare än att köpa en lott (som förvisso slår Bingolotto på fingrarna vad gäller vinstchans ) för 2.000kr.
...eller rättare sagt, jag inbillar mig att det förstnämnda är lättare att ta upp med min bättre hälft!
Hm där sa du iofs någonting Inte jättekul att köpa lott för 2k. Samköpa och ha en månad i taget kanske bara blir jobbigt egentligen. Hm, det känns ju trist om vi ska vara tre som driver upp prisetJag är inte orimlig! Låter skoj!
Men vad är egentligen rimligt att tro att den landar på?
Att köpa en klocka för, säg, 6.000kr är, i min värld, rimligare än att köpa en lott (som förvisso slår Bingolotto på fingrarna vad gäller vinstchans ) för 2.000kr.
...eller rättare sagt, jag inbillar mig att det förstnämnda är lättare att ta upp med min bättre hälft!
Jag är på min gräns för mögel nu. 2k ish. Jag ger mig oavsett härHm där sa du iofs någonting Inte jättekul att köpa lott för 2k. Samköpa och ha en månad i taget kanske bara blir jobbigt egentligen. Hm, det känns ju trist om vi ska vara tre som driver upp priset
Ah, jag tror ju den kommer gå uppåt 6k, dessa är populära och ovanliga!Jag är på min gräns för mögel nu. 2k ish. Jag ger mig oavsett här
Haha men va fan, det är inte första gången folk hoppar av till min förmån. Du har första tjing om jag vinner och skulle vilja sälja den!
Okey då, jag bjuder emot! Min ph-500 behöver en krona. Denna passar kanske...Haha men va fan, det är inte första gången folk hoppar av till min förmån. Du har första tjing om jag vinner och skulle vilja sälja den!
Down boy!Okey då, jag bjuder emot! Min ph-500 behöver en krona. Denna passar kanske...
Hej hej på er, ny här.
Rakt på sak; sugen på en ovanlig och lite guldaktig vintage Rolex. hittade den här, vad tror ni? hur är det med serviceintervall och annat att tänka på vid köp av en 24 år gammal klocka? vad tycker ni om priset?
https://www.chrono24.se/rolex/datejust-cream-dial--oyster-band--id4060272.htm
tack för svar!
Haha men va fan, det är inte första gången folk hoppar av till min förmån. Du har första tjing om jag vinner och skulle vilja sälja den!
Första tjing efter Foppa dååå?Det vill jag däremot ha!
Första tjing, alltså!
Flippa Heuern lite kvickt baraEtt galet ur, synd man inte har djupare fickor. Lyx!
https://www.pantbanken.se/auktioner...0&offset=0&kontor=&sortering=&listposition=38
Jobbar på det, plockat hem nu för att ta lite bilder till annons. Däremot kommer inte fickorna bli djupa nog för detta köp. Men det är grand luxe!Flippa Heuern lite kvickt bara
Var tror du det stoppar?Jobbar på det, plockat hem nu för att ta lite bilder till annons. Däremot kommer inte fickorna bli djupa nog för detta köp. Men det är grand luxe!
Var AP stannar prismässigt? Trodde inte den skulle få något bud...Var tror du det stoppar?
Ska du ut med din på chronotrader?
Chronotrader är ett bra ställe att börja på, annars har ju eBay en tendens att kunna ge bra pröjs, men avgifterna är inte att leka med...Var AP stannar prismässigt? Trodde inte den skulle få något bud...
Vet inte, får höra med er som kan innan jag lägger ut. Är ju typ inte medlem någonstans heller så får se hur det blir.
Inte menar du Heur´n som starta HEUER-tråden som ska säljas?Jobbar på det, plockat hem nu för att ta lite bilder till annons. Däremot kommer inte fickorna bli djupa nog för detta köp. Men det är grand luxe!
Exakt den som menasInte menar du Heur´n som starta HEUER-tråden som ska säljas?
en sådan skönheten kan du inte sälj.
Nääääääää inte denExakt den som menas
What ya gonna do .. priserna är hysteriska...Nääääääää inte den
Motvilligt, men försäkringsvärdet är uppe i 100'+ en solig dag och då är det svårt att motivera även om det är den snyggaste sportkronografen.Inte menar du Heur´n som starta HEUER-tråden som ska säljas?
en sådan skönheten kan du inte sälj.
SPARAWhat ya gonna do .. priserna är hysteriska...