jag satt i valet och kvalet. länka eller budaJag börjar ogilla den här tråden mer och mer Inte för att jag trodde jag kunde snajpa den på Lauritz, men ändå... Coolt med tre kronor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag satt i valet och kvalet. länka eller budaJag börjar ogilla den här tråden mer och mer Inte för att jag trodde jag kunde snajpa den på Lauritz, men ändå... Coolt med tre kronor!
Jag börjar ogilla den här tråden mer och mer Inte för att jag trodde jag kunde snajpa den på Lauritz, men ändå... Coolt med tre kronor!
jag satt i valet och kvalet. länka eller buda
Håller med!Jag börjar ogilla den här tråden mer och mer Inte för att jag trodde jag kunde snajpa den på Lauritz, men ändå... Coolt med tre kronor!
Haha man är fan aldrig ensam om något objekt, damn you internetz!!Hehe, vi är några som sneglat på den med andra ord
Börjar lukta prisrekord? Vad pratar vi om här? 10-15'?Hehe, vi är några som sneglat på den med andra ord
Zodiacen?Håller med!
Finns lite annat kul också, men det tänker jag inte länka till
Skulle önska att det var lite mer old school..Haha man är fan aldrig ensam om något objekt, damn you internetz!!
Ingen aning, så högt kommer jag inte gåBörjar lukta prisrekord? Vad pratar vi om här? 10-15'?
Börjar lukta prisrekord? Vad pratar vi om här? 10-15'?
Frågan är vad nån har lust att betala för tre små ditristade kronor?Zodiacen?
Skulle önska att det var lite mer old school..
Ingen aning, så högt kommer jag inte gå
Ja, jag vet inte vad en riktigt bra utan kronor kostar idag? Sålde en för dryga 7000 kr för ett par år sedan har jag för mig? Typ perfekt skick också.Frågan är vad nån har lust att betala för tre små ditristade kronor?
Frågan är vad nån har lust att betala för tre små ditristade kronor?
Är tavla och visare fine? Lumen ser väldigt vit ut?Ja, jag vet inte vad en riktigt bra utan kronor kostar idag? Sålde en för dryga 7000 kr för ett par år sedan har jag för mig? Typ perfekt skick också.
Vet inte riktigt, tycker det finns saker som både talar för och emot. Bara att plocka fram ett bra referensobjekt och jämföra.Är tavla och visare fine? Lumen ser väldigt vit ut?
Jag är nyfiken på Zodiac Super Sea Wolf 100ATM.
Gripenbro hade en för 9,5 förra året. Såldes en här för samma för några v sen. Nu blir @Grafton sne...Ja, jag vet inte vad en riktigt bra utan kronor kostar idag? Sålde en för dryga 7000 kr för ett par år sedan har jag för mig? Typ perfekt skick också.
Den är förvisso cool men jeanrichard skulle passa mig bättreZodiacen?
Skulle önska att det var lite mer old school..
Ingen aning, så högt kommer jag inte gå
Du skulle inte säga nåtDen är förvisso cool men jeanrichard skulle passa mig bättre
Har haft några från den boetten så den drar inte jätte mycket, men köp för tusanDen är förvisso cool men jeanrichard skulle passa mig bättre
Jag skulle inte länka till denDu skulle inte säga nåt
De har dragit iväg, som allt annat man vill ha. Gripenbros låg ute i evigheter, den såg riktigt fin ut. Nu hade jag tagit den direkt.Gripenbro hade en för 9,5 förra året. Såldes en här för samma för några v sen. Nu blir @Grafton sne...
Du vill inte ha någon att buda mot då så du inte känner dig ensam?De har dragit iväg, som allt annat man vill ha. Gripenbros låg ute i evigheter, den såg riktigt fin ut. Nu hade jag tagit den direkt.
Den på Kaplans tänkte jag köpa, så ni andra kan cirkulera, tack, här finns inget mer att se, seså, iväg nu...
Denna är på Lauritz, kronmärktDe har dragit iväg, som allt annat man vill ha. Gripenbros låg ute i evigheter, den såg riktigt fin ut. Nu hade jag tagit den direkt.
Den på Kaplans tänkte jag köpa, så ni andra kan cirkulera, tack, här finns inget mer att se, seså, iväg nu...
Tack! Felskrev. Ändrat!Denna är på Lauritz, kronmärkt
...
Gör aldrig om det där!Tack! Felskrev. Ändrat!
Omega DeVille Chronograph Model 145.018 1968-69,
Sitter lite tung på kronografer, annars skulle jag buda själv:
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=161962016760&globalID=EBAY-US
Fin! Kan ingenting om de där. Originallänk? Förväntat slutpris? Hur länge hade du hängt med, inkl moms & frakt?
Omega DeVille Chronograph Model 145.018 1968-69,
Sitter lite tung på kronografer, annars skulle jag buda själv:
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=161962016760&globalID=EBAY-US
Slutpris blir nog runt 30k eftersom det är mörk tavla.Om du skulle gissa....vad kan slutpriset hamna på?
Sneglat skulle jag inte kalla det.Hehe, vi är några som sneglat på den med andra ord
Ja nu lär den inte bli billig.jag satt i valet och kvalet. länka eller buda
Skulle säga strax norr om 20 men finns inte direkt mkt att gå på när det gäller issued 6105. En "vanlig" i det skicket kostar normalt 10+ i USA. Svenskt prisrekord kan vi nog anta.Börjar lukta prisrekord? Vad pratar vi om här? 10-15'?
Ja tycker den ser lite för bra ut, särskilt visarna. Relumad? Vad gäller inlägget ska det väl finnas ett större glapp mellan triangeln och kanten? typ så härÄr tavla och visare fine? Lumen ser väldigt vit ut?
Jag är nyfiken på Zodiac Super Sea Wolf 100ATM.