• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

http://www.tradera.com/item/190118/250402583/omega-2872-chronograph-18k-rose-gold-caliber-320
1.jpg

Mumma

Gripenbro hade en för 9,5 förra året. Såldes en här för samma för några v sen. Nu blir @Grafton sne...
De har dragit iväg, som allt annat man vill ha. Gripenbros låg ute i evigheter, den såg riktigt fin ut. Nu hade jag tagit den direkt. :shifty:
Den på Lauritz tänkte jag köpa, så ni andra kan cirkulera, tack, här finns inget mer att se, seså, iväg nu...:D

Senast ändrad:
Pris.. vet inte riktigt själv faktiskt?
Jag har sett endast ljustavlade innan så för mig är det lite roligare med panda dial, om det är premium är jag osäker på med dessa.
Lite mindre case på denna modell (35mm utan krona) vilket gör att jag tror den landar någonstans norr om 20'?
Om någon har en bättre koll på prisbilden så är jag tacksam:)

Är tavla och visare fine? Lumen ser väldigt vit ut?
Jag är nyfiken på Zodiac Super Sea Wolf 100ATM.
Ja tycker den ser lite för bra ut, särskilt visarna. Relumad? Vad gäller inlägget ska det väl finnas ett större glapp mellan triangeln och kanten? typ så här
6105-bezel-pip.jpg

någon kunnig med bra referensobjekt som vågar sig på en bedömning?

Tillbaka
Topp