Mordvapen? Skullcrusher!En biljardboll "i tiden för folket", eller vad skall man kalla skapelsen?!!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mordvapen? Skullcrusher!En biljardboll "i tiden för folket", eller vad skall man kalla skapelsen?!!?!
Perfekt i bakfickan på ett par tighta jeans
Den där gillar jag! Udda pjäs och perfekt att ta till när klockdiskussionen eskalerar till rallarsvingar.
Dessa De Lucas är schyssta. Såldes väl någon här, head only för typ 25? Tror det var @Mr_Jonas kanske
Sant. I höstas, grämer mig fortfarande, missade den helt. Sen finns det ju ett par schyssta Movados på forumet som verkar vara riktiga keepers... Ni vet vem ni är...Dessa De Lucas är schyssta. Såldes väl någon här, head only för typ 25? Tror det var @Mr_Jonas kanske
Hähä. Förstår det.Sant. I höstas, grämer mig fortfarande. Sen finns det ju ett par schyssta Movados på forumet som verkar vara riktiga keepers...
Finns på c24 ibland:Sant. I höstas, grämer mig fortfarande, missade den helt. Sen finns det ju ett par schyssta Movados på forumet som verkar vara riktiga keepers... Ni vet vem ni är...
Fult.Men oftast de med runda index och mercedestimvisare.
Inte lika snyggt menar du väl. Men ibland blandar italienarna ihop fin/fulsaker och lägger ut finprylar till bra priser c24 kan vara bra att kolla ibland...
Jag menar ju det. Det var mer ett försök att begränsa habegäret. Ska man nu punga en månadslön så kan man ju lika gärna spara lite längre och få en riktigt najs. Spetsiga visare och 10-50 bezelinlägget med punkterna...Inte lika snyggt menar du väl. Men ibland blandar italienarna ihop fin/fulsaker och lägger ut finprylar till bra priser c24 kan vara bra att kolla ibland...
Du har ju en fin kronograf. Var nöjd med den nu och håll ögonen på bollenJag menar ju det. Det var mer ett försök att begränsa habegäret. Ska man nu punga en månadslön så kan man ju lika gärna spara lite längre och få en riktigt najs. Spetsiga visare och 10-50 bezelinlägget med punkterna...
Edit: fast det kanske bara är Movadon som har det?
Stämmer bra. Klockan kom precis tillbaka från service när jag sålde min.Dessa De Lucas är schyssta. Såldes väl någon här, head only för typ 25? Tror det var @Mr_Jonas kanske
50k + prov på kaplans förra våren! http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2846/vara/1115262 Den du visar ser dessutom ut att ha en av de där riktigt apdyra GF-ladderlänkarna som är i princip omöjliga att hitta...Varför är det inga bud på den här tro.
De brukar ligga högre i pris va?
http://m.ebay.co.uk/itm/Vintage-Zenith-Super-Sub-Sea-A3635-/182006806478?nav=SEARCH
Zenith A277 också, samma visare och nästan samma bezel (lite längre markeringar från 1-10 bara), men jag tror inte de gjort nån med prick-bezeln och el primero-verket. Den kombinationen vore helt enkelt för snuskigt bra för att finnas...Jag menar ju det. Det var mer ett försök att begränsa habegäret. Ska man nu punga en månadslön så kan man ju lika gärna spara lite längre och få en riktigt najs. Spetsiga visare och 10-50 bezelinlägget med punkterna...
Edit: fast det kanske bara är Movadon som har det?
Insane var det när jag hade klock-svacka och annonserade ut den till vrakpris i tre veckor utan att nån högg den...sen dess har ju allt varit stabiltHähä. Förstår det.
På nått sätt så fick jag @frere att fundera på att sälja sin nån gång under förra året men då backade jag av.. inte heller så smart då den är insane!!
En, ja.Du har ju en fin kronograf. Var nöjd med den nu och håll ögonen på bollen
Tyst Gunvor. Du har för mycket mögel så du kan helt sluta kolla klockor framledes.Du har ju en fin kronograf. Var nöjd med den nu och håll ögonen på bollen
Vad gick denna för till slut?Den här ligger ute på Bukowskis, är tavlan ommålad av någon med Parkinsons eller är det glasets repor som gör att det ser skevt ut?
7900 plus avgifter.Vad gick denna för till slut?
Såpass ändå. Tack!7900 plus avgifter.
Galet pris. Usla bilder. Hoppas allt är rätt på den. Vet vem det var men han eller hon får berätta det själv.☺Någon här som knep Tre Kronor-Seikon? http://www.lauritz.com/sv/auktion/seiko-dykarur-modell-6105-8110-1970-tal/i4141879/#
Gick för 9,6 + provision. Jag glömde bort den de sista två timmarna... Hade å andra sidan inte tid att åka och titta på den, den såg lite för bra ut för att vara helt sann men visst är det möjligt. Var den helt original skulle jag betrakta det som ett fynd...
Har fått några bilder från säljaren
men den ligger på 24.9 just nu plus service och delar (minst 5k) för en tranny?? hade det varit en 321'a så hade jag förstått det
någon kommer i alla fall att skratta hela vägen till banken