klockmarren
Basic
Förstår inte beskrivningen, samlar säljaren på ur, eller är det ett samlarur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår inte beskrivningen, samlar säljaren på ur, eller är det ett samlarur?
Alltid lika imponerande att man på tradera ska påtala att det är ett samlarur, ifall någon oinsatt samlare skulle råka titta på den utan att buda?Förstår inte beskrivningen, samlar säljaren på ur, eller är det ett samlarur?
Skulle inte kalla den opolerad däremot. Och min gamla är ju sååå mycket tuffare!Tycker det saknar lite bling på forumet efter @Apansson gjorde sig av med sin dd så nu kanske nån annan får chansen!
http://www.thewatchadviser.com/the-shop/unpolished-rolex-day-date-reference-18238-blue-vignette
Är inte särskilt duktig på att se om den är polerad eller ej inte tillräckligt insatt i rolex tyvärr men håller med om att din var snäppet vassare!Skulle inte kalla den opolerad däremot. Och min gamla är ju sååå mycket tuffare!
Den där stensättningen är ju vanlig... Dessutom är inte min klubbad än, så vågar absolut inte ropa hej ännu.Tycker det saknar lite bling på forumet efter @Apansson gjorde sig av med sin dd så nu kanske nån annan får chansen!
http://www.thewatchadviser.com/the-shop/unpolished-rolex-day-date-reference-18238-blue-vignette
Ja men vignette är väl alltid rätt ovanligt? Vart säljs din?Den där stensättningen är ju vanlig... Dessutom är inte min klubbad än, så vågar absolut inte ropa hej ännu.
Vignette är inte så ovanligt på day-dates med den stensättningen nej. Christies.Ja men vignette är väl alltid rätt ovanligt? Vart säljs din?
Ah okej man lär sig alltid nått nytt!Vignette är inte så ovanligt på day-dates med den stensättningen nej. Christies.
Ligger den ute nu? Eller dyker den upp först till våren?Den där stensättningen är ju vanlig... Dessutom är inte min klubbad än, så vågar absolut inte ropa hej ännu.
Important watches 9/5, Geneve. Den ska turnera lite i Asien och Mellanöstern först.Ligger den ute nu? Eller dyker den upp först till våren?
CooltImportant watches 9/5, Geneve. Den ska turnera lite i Asien och Mellanöstern först.
Den som lever får se. Jag vågar inte tro på det men man får väl lita på att de kan sin sak!
Håller tummarna för dig. Det är en väldigt fin DD.Den som lever får se. Jag vågar inte tro på det men man får väl lita på att de kan sin sak!
CHF 30-50k...Håller tummarna för dig. Det är en väldigt fin DD.
Har de sagt något om vad de förväntar?
Håller tummarna för dig!CHF 30-50k...
Vad tar dom för avgift för det?CHF 30-50k...
10% av det klubbade priset rakt av, inkl. allt. Går att pruta på allt som sagt.Vad tar dom för avgift för det?
Billigt!10% av det klubbade priset rakt av, inkl. allt. Går att pruta på allt som sagt.
Procentuellt sett, ja. I kronor, absolut inte.Billigt!
Lite väl feta kronskydd på den där? @Per?
Visarna ser väl sådär ut också i alla fall färgmässigt!SÅg också det känns inte 100
Möjligt, det är inte bara vinkeln på fotot som luras?Lite väl feta kronskydd på den där? @Per?
Inte heller någon åldring på tavlan endast visareVisarna ser väl sådär ut också i alla fall färgmässigt!
Den ser lite skum ut som sagt, boetten har för feta kronskydd och boetten ser ut att vara NOS. Om den hade varit helt original och NOS så hade tavlan haft mer gulnad lysmassa och i det här fallet så matchar inte visarna tavlans lume.