Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm den har landat för att stannaGött!
Möglet du postade lite längre bak bak i tråden var dock än mer magiskt!
Va ska du lägga ut den på auktion?Idag igen...
Nej inte idag! Någon gång kanske jag ska det! men inte idag!Va ska du lägga ut den på auktion?
Himmel vilket pris, kommer han få den såld? Trodde de gick för snarare omkring 20 kkr.
http://www.blocket.se/varmland/Omega_Constellation_Pie_Pan_Turler_18k_komp_65415213.htm?aw=1
Eller denna;
http://www.blocket.se/varmland/Omega_Constellation_Pie_Pan_Bumper_1952_kompl_65410632.htm?aw=1
Opportunist?
Koool! Speedmastern kan jag inte svara för men det lilla lösa visningskronometerverket är eftertraktat och trevligt. Sedan en EPSA på det. Kul samling helt klart.Inget tips, men vad hände här? http://www.tradera.com/item/1917/25...erk-omega-original-ask-omega-plus-lite-skrot-
Upplys mig gärna @NiklasArvid , @Aurum m.fl.
Kan det ligga DON-bezels i ena lådan? Svårt att se...Koool! Speedmastern kan jag inte svara för men det lilla lösa visningskronometerverket är eftertraktat och trevligt. Sedan en EPSA på det. Kul samling helt klart.
Vi får se om några timmar...Kan det ligga DON-bezels i ena lådan? Svårt att se...
Haha, dela med dig!!Vi får se om några timmar...
Det är ju bara att kolla på bilderna, de är ju glasklara vad som följer medHaha, dela med dig!!
Så! Hemma...Haha, dela med dig!!
Tack! Mycket, mycket bättre! Både bilder och förklaringSå! Hemma...
Var det detta du ville se?
NOS dynamic boetten kanske? Det går folk igång på!Tack! Mycket, mycket bättre! Både bilder och förklaring
Mer tackNOS dynamic boetten kanske? Det går folk igång på!
DON bezels och Speedy case?Sen var det väl inte så mycket mer i lådan?
Just ja! Höll ju på att glömma..DON bezels och Speedy case?
Snyggt fångat! Bara att gratuleraVar tydligen ett gäng som hört av sig om fler/bättre bilder. Men det hade han inte lyckats med. Tipsade om ingen blixt och bra ljus till nästa gång.
Köpte allt på de bilder som fanns och visste att det var 321 boett med don bezel. Men det var inte det som drev mig till att buda egentligen. Det var 30 T2 Rg verket.
Kul!Just ja! Höll ju på att glömma..
Crisp? Crisp. NOS?
Men det är ju som det gamla ordspråket.
"vad är väl en gammal boett utan verk och tavla".
Extra insertet var bara en vanlig så orkar inte fota..
Tack!
Om du inte hittar verk och tavla så upp lite bilder på OmegaForum, där dräller det av putspeddon som nog kommer kasta pengar över digTack!
Får se om jag beställer hem intyg från Omega Museum och se vad de säger...
Boetten, får väl leta fram ett nos verk och tavla
Lagt upp samma bilder där. Tog 5 minuter till jag fick första messet om DON bezel...Om du inte hittar verk och tavla så upp lite bilder på OmegaForum, där dräller det av putspeddon som nog kommer kasta pengar över dig
Haha, men roligare om du får ihop en klockaLagt upp samma bilder där. Tog 5 minuter till jag fick första messet om DON bezel...