Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De där är grymma! Hur ser det här exet ut tycker ni som kan mer om modellen? Vad kan man förvänta sig att den slutar på, alternativt: vad är ett bra pris? Har en kompis som gärna skulle köpa en till sin kappseglande make.
Ruskigt trevlig klocka! Ljusbrunt ostoppat läder skulle jag satsa på. Fungerar nog bra mot tavlan.Nu har min nya mysdinka kommit hemSjukt nöjd än så länge men ska rengöra den (utvändigt) och polera plexiglas samt köpa nytt band. Tänker ett svart enkelt läderband. Några anda idéer?
![]()
Tack alla ni som hjälpte mig med denna!
Wow!Inte för att jag tror att någon är sugen på att shoppa men det är ganska kul att bläddra igenom katalogen till Phillips Start Stop Reset.
Den här är inte att leka medInte för att jag tror att någon är sugen på att shoppa men det är ganska kul att bläddra igenom katalogen till Phillips Start Stop Reset.
![]()
Hej alla proffs! Är fortsatt mkt nöjd och tror mitt nyköpta Horween strap (som lär komma nästa vecka) kommer göra den välNu har min nya mysdinka kommit hemSjukt nöjd än så länge men ska rengöra den (utvändigt) och polera plexiglas samt köpa nytt band. Tänker ett svart enkelt läderband. Några anda idéer?
![]()
Tack alla ni som hjälpte mig med denna!
Skulle kunna vara minutröret som är lite slappt och som behöver klämmas till. Har du haft den inne hos en uris?Hej alla proffs! Är fortsatt mkt nöjd och tror mitt nyköpta Horween strap (som lär komma nästa vecka) kommer göra den välSekundvisaren håller sig helt löjligt bra men av ngn anledning saktar sig minutvisaren lite... Kan det vara slitna kuggar eller ngt som gör att den inte tickar tätt nog? (Kan inget om mekaniken så kanske en sjukt dum fråga men känns lite konstigt att minutvisaren saktar sig men inte sekundvisaren). Nu tex har den tappat 1/2 minut om man tittar på minutvisaren men inget om man tittar på sekundvisaren...
Fick hem den igår så icke. Har aldrig lämnat in en klocka på service så vet inte riktigt hur det funkar. Kan Nymans eller liknande ta en snabb titt och klämma till minutröret utan att det kostar skjortan? Eller är det service som service?Skulle kunna vara minutröret som är lite slappt och som behöver klämmas till. Har du haft den inne hos en uris?
Tror att det snarare är farfars eller abc som gäller för att fixa det. Troligtvis är det väl egentligen bäst att även köra en service på en gång om du inte har koll när det gjordes senast.Fick hem den igår så icke. Har aldrig lämnat in en klocka på service så vet inte riktigt hur det funkar. Kan Nymans eller liknande ta en snabb titt och klämma till minutröret utan att det kostar skjortan? Eller är det service som service?
Jag skulle vilja se lysmassan på minutvisaren.![]()
http://www.ebay.com/itm/ROLEX-DATEJ...T-/252342974870?&_trksid=p2056016.m2518.l4276
4500 Euro känns ju lite saftigt, men om man kan förhandla ned priset en del kanske...
Jag har tidigare varit skeptisk till att handla så pass dyra saker på ebay, men är det egentligen så mycket värre än C24? Om säljaren har gott renommé, erbjuder öppet köp och då man dessutom har visst skydd genom ebay och PayPal känns det kanske egentligen inte så illa, kan jag tycka. Men kanske missar jag nåt helt väsentligt här![]()
Jag skulle vilja se lysmassan på minutvisaren.
Underbar läsning! Tack!Inte för att jag tror att någon är sugen på att shoppa men det är ganska kul att bläddra igenom katalogen till Phillips Start Stop Reset.
![]()
Den här känns som den skulle passa mig faktisktInte för att jag tror att någon är sugen på att shoppa men det är ganska kul att bläddra igenom katalogen till Phillips Start Stop Reset.
![]()
Kbk!
We approve. Grattis!
Hugg film-compaxen också när du ändå är igång! Få skrån som stoltserar med egna takyskalor och en filmometer snyter man inte ur näven!
Blev visst i fel tråd![]()
Flinga idag
Uppe i 400€, ett knappt dygn kvar. Någon med input? @Aquastaren ?De där är grymma! Hur ser det här exet ut tycker ni som kan mer om modellen? Vad kan man förvänta sig att den slutar på, alternativt: vad är ett bra pris? Har en kompis som gärna skulle köpa en till sin kappseglande make.
Mycket skräp där!
Jag tycker den ser fin ut, tänker att den är värd åtminstone 600€Uppe i 400€, ett knappt dygn kvar. Någon med input? @Aquastaren ?
Verkar som att orginallänken saknas. Kollar man på andra försäljningar så borde den gå mot1500-2000 €. Men allt beror på om det finns hugade spekulanter som bjuder. Under 1000 € är den kanske ett fynd!Uppe i 400€, ett knappt dygn kvar. Någon med input? @Aquastaren ?