Ok, tack för info! Jag trodde alla som ej hade Ranchero på tavlan, utan bara Seamaster hette Transformed...Transformed Ranchero syftar väl på de utan Rancherodesignen? Skulle inte kalla denna en transformed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, tack för info! Jag trodde alla som ej hade Ranchero på tavlan, utan bara Seamaster hette Transformed...Transformed Ranchero syftar väl på de utan Rancherodesignen? Skulle inte kalla denna en transformed.
Väldigt ommålad, en sk fantasy dial!På tal om Rancherodesign, en 165.003. Den här tavlan känns inte helt ok, eller vad säger experterna?
https://sikoauktioner.se/auktion/304845
Äh,Haha. Det finns ju ett ordspråk som säger att tala är silver och tiga är guld.
Nä precis.Äh,
Bevisligen hade vi alla redan hittat den iaf
Man bara drömmer om det där klippet som aldrig kommer....
Du skulle köpt den som gick på Tradera istället , väldigt fint ex , tavlan va perfekt !Äh,
Bevisligen hade vi alla redan hittat den iaf
Man bara drömmer om det där klippet som aldrig kommer....
Strö salt för fan, bara strö!!!Du skulle köpt den som gick på Tradera istället , väldigt fint ex , tavlan va perfekt !
Inte 4 st Pree ranchero väl .. eller ?Strö salt för fan, bara strö!!!
Menmen life is a bitch
Bevakar 4 andra just nu så hoppas inte gå låttlös.
Är de äldre än Rancheros?Inte 4 st Pree ranchero väl .. eller ?
Vet faktiskt inte , kanske också va helt fel benämning på den klockan. Jag skrev så , så att man inte mixar ihop domÄr de äldre än Rancheros?
Finns väl bara två? Med och utan centrumsekund? Men är inte speciellt påläst då jag alltid tyckt Rancheros varit lite för dyra.Vet faktiskt inte , kanske också va helt fel benämning på den klockan. Jag skrev så , så att man inte mixar ihop dom
Ska jag va ärlig har jag t.o.m glömt av ref nr på den sesmaster boetten vi diskuterar. Kan du ref nr?
Sant , man ångrar sig ju lite när man inte godtog erbjudandet om att få köpa en sådan seamaster vi diskuterar, ocirkukerad i nos skick för 8k.Finns väl bara två? Med och utan centrumsekund? Men är inte speciellt påläst då jag alltid tyckt Rancheros varit lite för dyra.
Vart sälj dom 4 då?Strö salt för fan, bara strö!!!
Menmen life is a bitch
Bevakar 4 andra just nu så hoppas inte gå låttlös.
Haha I wish. Ligger väl en Transformed på Dalarnas? Men är inte intresserad av den. Får se om jag vinner ngn men denna skönhet är nog körd...Inte 4 st Pree ranchero väl .. eller ?
Haha vi trålar fan i samma vatten, JÄMT!Just nu är jag dock glad över detta fynd
Klockan i sig är väl värd nada men "behövde" gummit
Lugnt, du kan få köpa klockan Head only billigtHaha vi trålar fan i samma vatten, JÄMT!
Om man jämför denna och den som gick på Tradera tycker jag personligen inte att denna är värd 20k
27' slutade den på, men här är det ju provision så...Om man jämför denna och den som gick på Tradera tycker jag personligen inte att denna är värd 20k
Den på Tradera va riktigt bra , även ifall 24k för den va mycket kändes det ändå inte helt tokigt på något sätt.
Skulle inte förvåna mig om denna slutar runt 25k trots skicket. Omöjligt att bedöma tavlan på auktionsbilden också måste tilläggas
Aha trodde det va 24k , då är det kanske denna som kommer landa på 24k i slutändan istället27' slutade den på, men här är det ju provision så...
Grattis!26tusen tyckte jag var helt ok för klockan, får den nästa vecka
Hehe, bra pris! Även kul att man satt på fel glas utan spännring så man ser slitaget av den gamla ringen på tavlan.Nån som kommer ihåg rancheron som gick på tradera för 27k ? http://www.tradera.com/item/190118/280679348/omega-klocka
Ligger ute nu för 75k!
http://sv.vintage.marcelswatch.com/product/omega-seamaster-6024274
Det var nog det glaset som ingick i "miniservice", men man får ju iaf ett Marcelcertifikat utskrivet och en äkta pianolacksbox...Hehe, bra pris! Även kul att man satt på fel glas utan spännring så man ser slitaget av den gamla ringen på tavlan.