• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Kan absolut inget om denna, eller om priset ens är i närheten av rimligt eller inte, men detta var bland det mest fonky vintage jag sett på länge.

https://www.ebay.co.uk/itm/201915681767

IMG_0098.jpg
absolut cool, men fulmetall i boetten och ett halvskräpverk... njaa, speciellt inte för ett pris 10-20 x mot vad den borde kosta (och går att hitta konkurrerande klockor med jump hour för). IM(H)O :)

absolut cool, men fulmetall i boetten och ett halvskräpverk... njaa, speciellt inte för ett pris 10-20 x mot vad den borde kosta (och går att hitta konkurrerande klockor med jump hour för). IM(H)O :)
Hade på känn att priset nog rimligen var fullständigt bananas, men just kombon jump hour PLUS kronograf med tachyscala tyckte jag var gravt fonky.

Ja den saknar nog ganska mycket, men boetten såg förvånansvärt fräsch ut och tavlan var väl lagom möglig :)

Ajfan nu har jag gjort bort mig rejält.
Visste inte att den va avslutad.
Ska nog hålla mig borta från denna tråd.
Ni såg att jag skrev att jag va nybörjare va. ;)

Tillbaka
Topp