• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

IMG_1882.JPG
Wow! Mycket dyrare än jag trodde de gick för!

Men han skriver iaf att det kommer ifrån 70-talet! Ni har garanterat bättre koll än mig! Jag brukar inte lägga så stor vikt vid insertet men kanske är dumt?
Beror på. Vill du ha fat font, så får du räkna med att betala för det. Tycker att den på LW är dyr, med tanke på att min som var i bättre skick och med både fat font och nitad länk gick för 64k tillslut :)

Nej, jag får tydligen dra det ur er. Så, jag förstår att det är en Seamaster 300 tavla med verk i osäkert skick på den översta. Och det skall likna en matchande boett till vänster i bild på den undre? Glasringen ser trasig ut, ingen krona, två visare saknas, ingen länk?
Och detta är värt 40k (med eller utan kommision)?
Har inte folk här på forumet haft svårt att kränga sina 300 för runt dessa pengar?

Nej, jag får tydligen dra det ur er. Så, jag förstår att det är en Seamaster 300 tavla med verk i osäkert skick på den översta. Och det skall likna en matchande boett till vänster i bild på den undre? Glasringen ser trasig ut, ingen krona, två visare saknas, ingen länk?
Har inte folk här på forumet haft svårt att kränga sina 300 för runt dessa pengar?
Det är skillnad på 165.024 (som är svårsålt på forumet) och 14755 :)

Det är väl en äldre SM300 samt en halv Speedy straight lug?

Tillbaka
Topp